Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Problemy uwagi w pracy pedagogicznej

Автори:
Dobrołowicz, Witold (1932- )
Повна назва:
Problemy uwagi w pracy pedagogicznej / Witold Dobrołowicz
Дата публікації:
1985
Видавець:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302024090
Фізичний опис:
243, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm
Тема:
Psychologia nauczania
Uwaga (psychologia)
Жанр / Форма:
Książki
Співавтори:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. pbl
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02136cam#a22002891i#4500
001 3222400008636
003 OLSZT 005
005 20240125113425.4
008 040320s1985####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 9184/85
020 %a 8302024090
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
080 % %a 371.3:159.952
100 1 %a Dobrołowicz, Witold %d (1932- ).
245 1 0 %a Problemy uwagi w pracy pedagogicznej / %c Witold Dobrołowicz.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1985.
300 %a 243, [1] s. : %b rys., wykr. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
520 8 %a <li>Istota uwagi, jej rodzaje i właściwości - koncepcje, teorie uwagi, rodzaje - mimowolna, dowolna, wtórna, umysłowa, ruchowa, cechy uwagi - zakres, trwałość i przerzutność, koncentracja</li><li>O niektórych metodach badania uwagi - metoda obserwacji, testy do badania uwagi, badanie uwagi w procesie czytania i słuchania ze zrozumieniem: test luk, test cichego czytania ze zrozumieniem, test czytania selektywnego, badanie uwagi dzieci wstępujących do szkoły</li><li>O rozwoju uwagi i różnicach indywidualnych - geneza uwagi, uwaga w wieku 0-3 lata, w wieku przedszkolnym, szkolnym, u dorosłych, różnice indywidualne</li><li>O organizowaniu i kształtowaniu uwagi - organizowanie uwagi na lekcji, sterowanie uwagą przez motywację, autoorganizowanie uwagi, kształtowanie uwagi, trening uwagi</li><li>O uwadze uczniów specjalnej troski - problem psychologii uczniów nieuważnych, uwaga upośledzonych umysłowo, uwaga uczniów głuchych, uwaga uczniów z zaburzeniami mowy</li>
520 8 %a <li>Problemy uwagi nauczyciela</li>
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uwaga (psychologia)
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400008636 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-02409-0

  • Istota uwagi, jej rodzaje i właściwości - koncepcje, teorie uwagi, rodzaje - mimowolna, dowolna, wtórna, umysłowa, ruchowa, cechy uwagi - zakres, trwałość i przerzutność, koncentracja
  • O niektórych metodach badania uwagi - metoda obserwacji, testy do badania uwagi, badanie uwagi w procesie czytania i słuchania ze zrozumieniem: test luk, test cichego czytania ze zrozumieniem, test czytania selektywnego, badanie uwagi dzieci wstępujących do szkoły
  • O rozwoju uwagi i różnicach indywidualnych - geneza uwagi, uwaga w wieku 0-3 lata, w wieku przedszkolnym, szkolnym, u dorosłych, różnice indywidualne
  • O organizowaniu i kształtowaniu uwagi - organizowanie uwagi na lekcji, sterowanie uwagą przez motywację, autoorganizowanie uwagi, kształtowanie uwagi, trening uwagi
  • O uwadze uczniów specjalnej troski - problem psychologii uczniów nieuważnych, uwaga upośledzonych umysłowo, uwaga uczniów głuchych, uwaga uczniów z zaburzeniami mowy
  • Problemy uwagi nauczyciela
  • Документи для позики

    Nr inwentarza-1-322:
    KG 118079
    Sygnatura-1-322:
    W 118079 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny
    Nr inwentarza-1-322:
    KG 118080
    Sygnatura-1-322:
    W 118080 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny
    Nr inwentarza-1-322:
    KG 118141
    Sygnatura-1-322:
    W 118141 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр