Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Matematyka krok po kroku : zbiór zadań dla klasy drugiej liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego, technikum : zakres podstawowy

Authors:
Pawlak, Ryszard Jerzy (1952- )
Full title:
Matematyka krok po kroku : zbiór zadań dla klasy drugiej liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego, technikum : zakres podstawowy / Ryszard J. Pawlak [i in.]
Publication Year:
[2004?]
Publisher:
Łódź : "Res Polona"
ISBN:
8370713807
Physical description:
157 s. : il. ; 24 cm
Subject:
Matematyka - szkoły ponadgimnazjalne - kl. 2
Genere / Form:
Książki
Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
Books
library suggestion
LDR 00959nam#a2200241#i#4500
001 3222400035031
003 OLSZT 005
005 20240125113449.9
008 040910s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8370713807
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol
080 % %a 371.67::51::373.5](076)
245 0 0 %a Matematyka krok po kroku : %b zbiór zadań dla klasy drugiej liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego, technikum : zakres podstawowy / %c Ryszard J. Pawlak [i in.].
260 %a Łódź : %b "Res Polona", %c [2004?].
300 %a 157 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Matematyka %x szkoły ponadgimnazjalne %x kl. 2
655 9 %a Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
700 1 # %a Pawlak, Ryszard Jerzy %d (1952- ). %e Autor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400035031 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7071-380-7

Loanable items

Inventory number:
KG 160792
Call number:
W 160792 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form