Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Chcemy ładnie pisać

Authors:
Cywińska, Elżbieta Barbara
Cywińska, Małgorzata (1958- )
Full title:
Chcemy ładnie pisać / Elżbieta Barbara Cywińska, Małgorzata Cywińska
Publication Year:
2001
Publisher:
Warszawa : "Juka"
ISBN:
8372530947
Physical description:
72 s. : il. kolor. ; 29 cm
Publication:
Wyd. 2
Subject:
Pisanie
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Genere / Form:
Książki
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
Books
library suggestion
LDR 01244cam#a2200325#i#4500
001 3222400167322
003 OLSZT 005
005 20240125113741.6
008 040320s2001####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8372530947
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
080 % %a 371.67::373.32](076)
100 1 %a Cywińska, Elżbieta Barbara.
245 1 0 %a Chcemy ładnie pisać / %c Elżbieta Barbara Cywińska, Małgorzata Cywińska.
250 %a Wyd. 2.
260 %a Warszawa : %b "Juka", %c 2001.
300 %a 72 s. : %b il. kolor. ; %c 29 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Pisanie
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
700 1 # %a Cywińska, Małgorzata %d (1958- ). %e Autor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400167322 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7253-094-7

Loanable items

Inventory number:
S 9592
Call number:
W S-9592 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form