Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Język, czytanie i dysleksja

Автори:
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Повна назва:
Język, czytanie i dysleksja / Grażyna Krasowicz-Kupis
Дата публікації:
2003
Видавець:
Lublin : AWH Antoni Dudek
ISBN:
8385976353
Серія:
Pragmatyka Komunikacji Interpersonalnej
Фізичний опис:
179, [1] strona : tabele, wykresy ; 21 cm
Видання:
Wydanie trzecie poprawione
Зміст:
Rozdział 1. Mowa, język, czytanie.
Rozdział 2. Przyswajanie umiejętności czytania.
Rozdział 3. Dysleksja rozwojowa, czyli specyficzne rozwojowe zaburzenia czytania.
Rozdział 4. Właściwości mowy i jej zaburzenia u dzieci z dysleksją rozwojową.
Rozdział 5. Umiejętności językowe dzieci dyslektycznych.
Rozdział 6. Struktura językowa opowiadań tworzonych przez dzieci dyslektyczne.
Rozdział 7. Struktura treściowa opowiadań tworzonych przez dzieci z dysleksją.
Rozdział 8. Rezultaty badań a profilaktyka i terpaia dysleksji rozwojowej

Зауваження:
Bibliografia na stronach 167-176
Streszczenie w języku angielskim
Тема:
Czytanie
Psycholingwistyka
Neuropsychologia
Język dziecka
Zaburzenia mowy
Dysleksja i dysgrafia
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Nauczanie
Terapia zajęciowa
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Жанр / Форма:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Raport z badań
Ćwiczenia i zadania
Співавтори:
Agencja Wydawniczo-Handlowa Antoni Dudek. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02840cam#a2200589#i#4500
001 3222400180856
003 OLSZT 005
005 20240125113802.4
008 040320s2003####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8385976353
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 1997
080 % %a 371.212.72:372.41:372.46
100 1 %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria. %e Autor
245 1 0 %a Język, czytanie i dysleksja / %c Grażyna Krasowicz-Kupis.
250 %a Wydanie trzecie poprawione.
260 %a Lublin : %b AWH Antoni Dudek, %c 2003.
300 %a 179, [1] strona : %b tabele, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 1901-2000
388 1 %a 1989-2000
490 1 %a Pragmatyka Komunikacji Interpersonalnej
504 %a Bibliografia na stronach 167-176.
505 0 # %a Rozdział 1. Mowa, język, czytanie.<br>Rozdział 2. Przyswajanie umiejętności czytania.<br>Rozdział 3. Dysleksja rozwojowa, czyli specyficzne rozwojowe zaburzenia czytania.<br>Rozdział 4. Właściwości mowy i jej zaburzenia u dzieci z dysleksją rozwojową.<br>Rozdział 5. Umiejętności językowe dzieci dyslektycznych.<br>Rozdział 6. Struktura językowa opowiadań tworzonych przez dzieci dyslektyczne.<br>Rozdział 7. Struktura treściowa opowiadań tworzonych przez dzieci z dysleksją. <br>Rozdział 8. Rezultaty badań a profilaktyka i terpaia dysleksji rozwojowej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Psycholingwistyka
650 9 %a Neuropsychologia
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Zaburzenia mowy
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Terapia zajęciowa
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
710 2 # %a Agencja Wydawniczo-Handlowa Antoni Dudek. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Pragmatyka Komunikacji Interpersonalnej
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400180856 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85976-35-3

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 158489
Sygnatura-1-322:
W 158489 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza-1-322:
KG 182899
Sygnatura-1-322:
W 182899 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр