Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rytualne oblicze lekcji : studium teoretyczno-empiryczne

Autorzy:
Dembiński, Mariusz (19..-2022)
Tytuł pełny:
Rytualne oblicze lekcji : studium teoretyczno-empiryczne / Mariusz Dembiński
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
8373083014
Opis fizyczny:
170 s. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Teoria nauczania
Szkolnictwo
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00932nam#a2200265#i#4500
001 3222400192673
003 OLSZT 005
005 20240125113819.0
008 051230s2005####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8373083014
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol
080 % %a 371.321.1:37.015.4
100 1 %a Dembiński, Mariusz %d (19..-2022).
245 1 0 %a Rytualne oblicze lekcji : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Mariusz Dembiński.
260 %a Kraków : %b Impuls, %c 2005.
300 %a 170 s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Teoria nauczania
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400192673 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7308-301-4

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 163658
Sygnatura:
W 163658 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz