Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota czytania

Autorzy:
Taboł, Sebastian
Tytuł pełny:
Istota czytania / Sebastian Taboł
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Kraków : "Impuls"
ISBN:
8373083928
Opis fizyczny:
221, [3] strony ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Zawartość:
Część I. Istota procesu czytania.
Część II. Metody nauki czytania.
Część III. Eksperymentalne metody nauki czytania.
Część IV. Cechy dobrego czytania.
Część V. Rodzaje czytania.
Część VI. Trudności w czytaniu

Uwagi:
Bibliografia na stronach 213-[222]
Temat:
Metera, Helena (1913-2015)
Doman, Glenn (1919-2013)
Majchrzak, Irena (1927-2011)
Rocławski, Bronisław (1942- )
Bogdanowicz, Marta (1943- )
Czytanie
Nauka czytania
Metoda Dobrego Startu
Czytanie ciche
Czytanie na głos
Czytanie globalne
Czytanie ze zrozumieniem
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dojrzałość szkolna
Elementarz
Percepcja wzrokowa
Słuch
Lateralizacja
Mowa
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03121cam#a2200805#i#4500
001 3222400192675
003 OLSZT 005
005 20240202135022.4
008 050803s2005####pl###########|000#0#pol##
015 %a UWD 2005/17691
020 %a 8373083928
035 %a 991027635509705066
035 %a (PL-WaBN)b17490807-48omnis_nlop
035 %a b17490807
035 %a (OCoLC)749476944
035 %a (PL)b0000001749080
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910158396105606
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d1550 %b d1994
046 %k 2005
100 1 %a Taboł, Sebastian. %e Autor
245 1 0 %a Istota czytania / %c Sebastian Taboł.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b "Impuls", %c 2005.
300 %a 221, [3] strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 213-[222].
505 0 # %a Część I. Istota procesu czytania.<br>Część II. Metody nauki czytania.<br>Część III. Eksperymentalne metody nauki czytania.<br>Część IV. Cechy dobrego czytania.<br>Część V. Rodzaje czytania.<br>Część VI. Trudności w czytaniu.
600 1 9 %a Metera, Helena %d (1913-2015)
600 1 9 %a Doman, Glenn %d (1919-2013)
600 1 9 %a Majchrzak, Irena %d (1927-2011)
600 1 9 %a Rocławski, Bronisław %d (1942- )
600 1 9 %a Bogdanowicz, Marta %d (1943- )
648 # 9 %a 1501-1600
648 # 9 %a 1601-1700
648 # 9 %a 1701-1800
648 # 9 %a 1801-1900
648 # 9 %a 1901-2000
648 # 9 %a 1901-1914
648 # 9 %a 1914-1918
648 # 9 %a 1918-1939
648 # 9 %a 1939-1945
648 # 9 %a 1945-1989
648 # 9 %a 1989-2000
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Metoda Dobrego Startu
650 9 %a Czytanie ciche
650 9 %a Czytanie na głos
650 9 %a Czytanie globalne
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Elementarz
650 9 %a Percepcja wzrokowa
650 9 %a Słuch
650 9 %a Lateralizacja
650 9 %a Mowa
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400192675 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7308-392-8

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 163659
Sygnatura:
W 163659 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 182847
Sygnatura:
W 182847 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz