Скопіюйте офіційний опис у буфер обміну
LDR
03097cam#a2200433#i#4500
001
3222400222739
003
OLSZT 005
005
20240125113908.6
008
111229s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020
%a 9788376414836
040
%a OLSZT 003/MK %c OLSZT 003/MKs %e PNN %d OLSZT 005
041
0
#
%a pol %a ukr %b eng
245
0
0
%a Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie / %c red. nauk.: Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska.
260
%a Warszawa : %b Difin, %c cop. 2011.
300
%a 308 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Engram
504
%a Bibliogr. przy 1 art.
520
2
%a Zawiera m.in.: Zespół Dydaktyki Ogólnej (Komitet Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk) - działalność, priorytety, kalendarium ; Dydaktyka - tradycja i współczesność, dzieje (szkice), badania (ilościowe i jakościowe), dydaktyka aktywizująca (metoda biograficzna) ; Społeczeństwo wielokulturowe - strategie edukacyjne ; Sukces szkolny (spojrzenie pedagogiczne) ; Kształcenie (proces) - budowanie celów podmiotowych ; Nauczyciel - działalność pedagogiczna, twórcze orientacje życiowe (źródła, istota, procedura badawcza, preferencje, przejawy), twórcze działania, doskonalenie zawodowe nauczycieli, nauczyciel akademicki (zachowania niewerbalne) ; Szkolna przestrzeń tworzenia (płaszczyzna organizacyjna) ; Praktyka edukacyjna (w opinii uczniów) ; Edukacja daltońska (w nauczaniu elementarnym) - koncepcja Helen Parkhurst, placówki daltońskie (Holandia) ; Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ; Kompetencje emocjonalne (gimnazjalista) ; Edukacja informacyjna - kompetencje (nabywane, informacyjne), technologia informacyjna, komputer (zastosowanie innowacyjne), efektywność procesu kształcenia ; Dydaktyka szkoły wyższej - edukacja uniwersytecka (neoliberalne konteksty) ; Autoedukacja - motywacja, potrzeba, uwarunkowania (osobowościowe, środowiskowe, pedagogiczne) ; Dyskusja - istota, treści, badanie, stymulowanie twórczego myślenia studentów.
546
%a 1 art. w jęz. ukr, streszcz. przy nim w jęz. ang.
650
9
%a Teoria nauczania
650
9
%a Nauczanie %x metody
650
9
%a Dojrzałość szkolna
650
9
%a Kształcenie nauczycieli
650
9
%a Plan daltoński
650
9
%a Kompetencje informacyjne
650
9
%a Metodologia
650
9
%a Pedagogika
650
9
%a Uczniowie gimnazjów
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Szkoły wyższe
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
700
1
#
%a Karpińska, Anna %d (1958- ). %e Redaktor
700
1
#
%a Wróblewska, Walentyna. %e Redaktor
830
0
%a Engram
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400222739 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-7641-483-6
Zawiera m.in.: Zespół Dydaktyki Ogólnej (Komitet Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk) - działalność, priorytety, kalendarium ; Dydaktyka - tradycja i współczesność, dzieje (szkice), badania (ilościowe i jakościowe), dydaktyka aktywizująca (metoda biograficzna) ; Społeczeństwo wielokulturowe - strategie edukacyjne ; Sukces szkolny (spojrzenie pedagogiczne) ; Kształcenie (proces) - budowanie celów podmiotowych ; Nauczyciel - działalność pedagogiczna, twórcze orientacje życiowe (źródła, istota, procedura badawcza, preferencje, przejawy), twórcze działania, doskonalenie zawodowe nauczycieli, nauczyciel akademicki (zachowania niewerbalne) ; Szkolna przestrzeń tworzenia (płaszczyzna organizacyjna) ; Praktyka edukacyjna (w opinii uczniów) ; Edukacja daltońska (w nauczaniu elementarnym) - koncepcja Helen Parkhurst, placówki daltońskie (Holandia) ; Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ; Kompetencje emocjonalne (gimnazjalista) ; Edukacja informacyjna - kompetencje (nabywane, informacyjne), technologia informacyjna, komputer (zastosowanie innowacyjne), efektywność procesu kształcenia ; Dydaktyka szkoły wyższej - edukacja uniwersytecka (neoliberalne konteksty) ; Autoedukacja - motywacja, potrzeba, uwarunkowania (osobowościowe, środowiskowe, pedagogiczne) ; Dyskusja - istota, treści, badanie, stymulowanie twórczego myślenia studentów.