Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie

Повна назва:
Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie / red. nauk.: Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska
Дата публікації:
cop. 2011
Видавець:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788376414836
Серія:
Engram
Фізичний опис:
308 s. : il. ; 23 cm
Зауваження:
Bibliogr. przy 1 art
1 art. w jęz. ukr, streszcz. przy nim w jęz. ang
Тема:
Teoria nauczania
Nauczanie - metody
Dojrzałość szkolna
Kształcenie nauczycieli
Plan daltoński
Kompetencje informacyjne
Metodologia
Pedagogika
Uczniowie gimnazjów
Nauczanie
Szkoły wyższe
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Жанр / Форма:
Książki
Співавтори:
Karpińska, Anna (1958- ). Redaktor
Wróblewska, Walentyna. Redaktor
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 03097cam#a2200433#i#4500
001 3222400222739
003 OLSZT 005
005 20240125113908.6
008 111229s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788376414836
040 %a OLSZT 003/MK %c OLSZT 003/MKs %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %a ukr %b eng
245 0 0 %a Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie / %c red. nauk.: Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c cop. 2011.
300 %a 308 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Engram
504 %a Bibliogr. przy 1 art.
520 2 %a Zawiera m.in.: Zespół Dydaktyki Ogólnej (Komitet Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk) - działalność, priorytety, kalendarium ; Dydaktyka - tradycja i współczesność, dzieje (szkice), badania (ilościowe i jakościowe), dydaktyka aktywizująca (metoda biograficzna) ; Społeczeństwo wielokulturowe - strategie edukacyjne ; Sukces szkolny (spojrzenie pedagogiczne) ; Kształcenie (proces) - budowanie celów podmiotowych ; Nauczyciel - działalność pedagogiczna, twórcze orientacje życiowe (źródła, istota, procedura badawcza, preferencje, przejawy), twórcze działania, doskonalenie zawodowe nauczycieli, nauczyciel akademicki (zachowania niewerbalne) ; Szkolna przestrzeń tworzenia (płaszczyzna organizacyjna) ; Praktyka edukacyjna (w opinii uczniów) ; Edukacja daltońska (w nauczaniu elementarnym) - koncepcja Helen Parkhurst, placówki daltońskie (Holandia) ; Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ; Kompetencje emocjonalne (gimnazjalista) ; Edukacja informacyjna - kompetencje (nabywane, informacyjne), technologia informacyjna, komputer (zastosowanie innowacyjne), efektywność procesu kształcenia ; Dydaktyka szkoły wyższej - edukacja uniwersytecka (neoliberalne konteksty) ; Autoedukacja - motywacja, potrzeba, uwarunkowania (osobowościowe, środowiskowe, pedagogiczne) ; Dyskusja - istota, treści, badanie, stymulowanie twórczego myślenia studentów.
546 %a 1 art. w jęz. ukr, streszcz. przy nim w jęz. ang.
650 9 %a Teoria nauczania
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Plan daltoński
650 9 %a Kompetencje informacyjne
650 9 %a Metodologia
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły wyższe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Karpińska, Anna %d (1958- ). %e Redaktor
700 1 # %a Wróblewska, Walentyna. %e Redaktor
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400222739 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7641-483-6

Zawiera m.in.: Zespół Dydaktyki Ogólnej (Komitet Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk) - działalność, priorytety, kalendarium ; Dydaktyka - tradycja i współczesność, dzieje (szkice), badania (ilościowe i jakościowe), dydaktyka aktywizująca (metoda biograficzna) ; Społeczeństwo wielokulturowe - strategie edukacyjne ; Sukces szkolny (spojrzenie pedagogiczne) ; Kształcenie (proces) - budowanie celów podmiotowych ; Nauczyciel - działalność pedagogiczna, twórcze orientacje życiowe (źródła, istota, procedura badawcza, preferencje, przejawy), twórcze działania, doskonalenie zawodowe nauczycieli, nauczyciel akademicki (zachowania niewerbalne) ; Szkolna przestrzeń tworzenia (płaszczyzna organizacyjna) ; Praktyka edukacyjna (w opinii uczniów) ; Edukacja daltońska (w nauczaniu elementarnym) - koncepcja Helen Parkhurst, placówki daltońskie (Holandia) ; Gotowość szkolna dzieci sześcioletnich ; Kompetencje emocjonalne (gimnazjalista) ; Edukacja informacyjna - kompetencje (nabywane, informacyjne), technologia informacyjna, komputer (zastosowanie innowacyjne), efektywność procesu kształcenia ; Dydaktyka szkoły wyższej - edukacja uniwersytecka (neoliberalne konteksty) ; Autoedukacja - motywacja, potrzeba, uwarunkowania (osobowościowe, środowiskowe, pedagogiczne) ; Dyskusja - istota, treści, badanie, stymulowanie twórczego myślenia studentów.

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 172412
Sygnatura-1-322:
W 172412 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр