Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej)

Autorzy:
Naprawa, Renata
Maternicka, Kornela
Tanajewska, Alicja
Tytuł pełny:
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Gdańsk : Harmonia
ISBN:
9788371342370
Opis fizyczny:
104 strony : tabele ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 101-103
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Ćwiczenia i zadania
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02856cam#a2200541#i#4500
001 3222400240927
003 OLSZT 005
005 20240125113935.5
008 090218s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371342370
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2007
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : %b dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / %c Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska.
260 %a Gdańsk : %b Harmonia, %c 2007.
300 %a 104 strony : %b tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Psycholodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 101-103.
520 8 %a Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci <i>Porusz umysł</i> Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Knillów.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Maternicka, Kornela. %e Autor
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400240927 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-237-0

Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci Porusz umysł Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Knillów.

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
S 12585
Sygnatura:
P 371.214.14::376 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz