Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży

propozycja biblioteki
LDR 03568cam#a2200493#i#4500
001 3222400268976
003 OLSZT 005
005 20240125114015.8
008 101222s2010####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788376413235
040 %a RZESZ 005 %c RZESZ 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży / %c red. nauk. Krzysztof Hirszel [et al.].
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2010.
300 %a 207 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Engram
504 %a Bibliogr. przy pracach.
520 8 %a <li>Społeczne oddziaływania defaworyzujące a poczucie własnej wartości dzieci i młodzieży</li><li>Problem dzieci ulicy w kontekście zjawiska defaworyzacji społecznej</li><li>Wpływ instytucji „pomocowych” na proces wykluczenia społecznego dzieci i młodzieży zagrożonej demoralizacją</li><li>Droga do osiągnięcia wielu celów Unii wiedzie przez społeczeństwo informacyjne</li><li>Społeczna defaworyzacja otyłości</li><li>Defaworyzacja społeczna osób z niepełnosprawnością intelektualną</li><li>Przeciwdziałanie społecznej defaworyzacji dzieci i młodzieży. Rola przywództwa edukacyjnego</li><li>Poziom kompetencji komunikacyjnej a defaworyzacja dziecka w środowisku szkolnym</li><li>Profilaktyka wobec zjawiska defaworyzacji w szkole</li><li>Przemoc i agresja wśród dzieci i młodzieży – implikacje profilaktyczne i terapeutyczne</li><li>Społeczna defaworyzacja nastolatków z ADHD – raport z badań</li><li>Równość szans oświatowych – koncepcje teoretyczne oraz zalecenia w zakresie polityki edukacyjnej
520 8 %a </li><li>Kampanie społeczne jako szansa w przezwyciężaniu społecznej defaworyzacji</li><li>Równe szanse w edukacji – dwa oblicza idei</li><li>Uczelnia równych szans. O praktycznym wymiarze wprowadzania tutoringu na polskie uczelnie</li><li>Zapomniane wpływy natury – survival drogą do samego siebie?</li><li>System pomocy dla osób uzależnionych od grup destruktywnych (sekt)</li><li>Znaczenie metody warsztatowej w procesie przeciwdziałania defaworyzacji młodzieży akademickiej</li><li>Malarstwo jako źródło ekspresji, energia odbioru dzieła. Spotkanie ze sztuką spotkaniem siebie. Dzieci i młodzież w muzeum.
546 %a Streszcz. prac ang.
650 9 %a Dyskryminacja %x zwalczanie
650 9 %a Wykluczenie społeczne %x zwalczanie
650 9 %a Nierówności społeczne %x zwalczanie
650 9 %a Patologia społeczna %x zwalczanie
650 9 %a Dziecko ulicy
650 9 %a Niepełnosprawni umysłowo %x a wykluczenie społeczne
650 9 %a Studenci %x a wykluczenie społeczne
650 9 %a Wykluczenie cyfrowe
650 9 %a Zespół ADHD %x a wykluczenie społeczne
650 9 %a Dostęp do oświaty
650 9 %a Socjologia dzieciństwa
650 9 %a Socjologia młodzieży
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Osoby otyłe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Hirszel, Krzysztof %d (1929- ). %e Redaktor
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400268976 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7641-323-5

  • Społeczne oddziaływania defaworyzujące a poczucie własnej wartości dzieci i młodzieży
  • Problem dzieci ulicy w kontekście zjawiska defaworyzacji społecznej
  • Wpływ instytucji „pomocowych” na proces wykluczenia społecznego dzieci i młodzieży zagrożonej demoralizacją
  • Droga do osiągnięcia wielu celów Unii wiedzie przez społeczeństwo informacyjne
  • Społeczna defaworyzacja otyłości
  • Defaworyzacja społeczna osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Przeciwdziałanie społecznej defaworyzacji dzieci i młodzieży. Rola przywództwa edukacyjnego
  • Poziom kompetencji komunikacyjnej a defaworyzacja dziecka w środowisku szkolnym
  • Profilaktyka wobec zjawiska defaworyzacji w szkole
  • Przemoc i agresja wśród dzieci i młodzieży – implikacje profilaktyczne i terapeutyczne
  • Społeczna defaworyzacja nastolatków z ADHD – raport z badań
  • Równość szans oświatowych – koncepcje teoretyczne oraz zalecenia w zakresie polityki edukacyjnej

  • Kampanie społeczne jako szansa w przezwyciężaniu społecznej defaworyzacji
  • Równe szanse w edukacji – dwa oblicza idei
  • Uczelnia równych szans. O praktycznym wymiarze wprowadzania tutoringu na polskie uczelnie
  • Zapomniane wpływy natury – survival drogą do samego siebie?
  • System pomocy dla osób uzależnionych od grup destruktywnych (sekt)
  • Znaczenie metody warsztatowej w procesie przeciwdziałania defaworyzacji młodzieży akademickiej
  • Malarstwo jako źródło ekspresji, energia odbioru dzieła. Spotkanie ze sztuką spotkaniem siebie. Dzieci i młodzież w muzeum.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 170676
    Sygnatura:
    W 170676 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny
    Nr inwentarza:
    KG 177271
    Sygnatura:
    W 177271 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz