Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wywieranie wrażenia na innych : o sztuce autoprezentacji

Autorzy:
Leary, Mark Richard (1954- )
Tytuł pełny:
Wywieranie wrażenia na innych : o sztuce autoprezentacji / Mark Leary ; przekł. Anna Kacmajor, Magdalena Kacmajor
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
9788374893022
Opis fizyczny:
271 s. : il. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 2 w jęz. pol
Uwagi:
Bibliogr. - Indeksy
Temat:
Autoprezentacja
Osobowość
Psychologia społeczna
Samopoznanie
Atrakcyjność interpersonalna
Spostrzeganie społeczne
Socjotechnika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Kacmajor, Anna. Tłumacz
Kacmajor, Magdalena. Tłumacz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01575cam#a2200349#i#4500
001 3222400269207
003 OLSZT 005
005 20240125114015.7
008 101227s2010####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374893022
040 %a LUBL U/AB %c LUBL U/ABs %d LUBL U/gz %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h eng
100 1 %a Leary, Mark Richard %d (1954- ).
245 1 0 %a Wywieranie wrażenia na innych : %b o sztuce autoprezentacji / %c Mark Leary ; przekł. Anna Kacmajor, Magdalena Kacmajor.
250 %a Wyd. 2 w jęz. pol.
260 %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2010.
300 %a 271 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. - Indeksy.
520 8 %a Książka omawia:<br>- stosowane przez ludzi różnorodne taktyki autoprezentacyjne<br>- motywacje leżące u podstaw autoprezentacji<br>- kontekst społeczny i kulturowy zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
650 9 %a Autoprezentacja
650 9 %a Osobowość
650 9 %a Psychologia społeczna
650 9 %a Samopoznanie
650 9 %a Atrakcyjność interpersonalna
650 9 %a Spostrzeganie społeczne
650 9 %a Socjotechnika
700 1 # %a Kacmajor, Anna. %e Tłumacz
700 1 # %a Kacmajor, Magdalena. %e Tłumacz
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400269207 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7489-302-2

Książka omawia:
- stosowane przez ludzi różnorodne taktyki autoprezentacyjne
- motywacje leżące u podstaw autoprezentacji
- kontekst społeczny i kulturowy zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 170820
Sygnatura:
W 170820 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz