Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposoby bycia licealistów w roli ucznia

Autorzy:
Dusza, Bożena
Tytuł pełny:
Sposoby bycia licealistów w roli ucznia / Bożena Dusza
Rok wydania:
2011
Wydawca:
Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski
ISBN:
9788373386761
Opis fizyczny:
208 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Szkolnictwo
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Rola społeczna
Polska
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01766nam#a2200313#i#4500
001 3222400283437
003 OLSZT 005
005 20240228200123.7
008 111215s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788373386761
040 %a WA N %c WA N
100 1 %a Dusza, Bożena.
245 1 0 %a Sposoby bycia licealistów w roli ucznia / %c Bożena Dusza.
260 %a Rzeszów : %b Uniwersytet Rzeszowski, %c 2011.
300 %a 208 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Zawiera m.in.: Szkoła (Polska) - reforma systemu edukacji (założenia) ; Licealiści - okres dorastania, edukacyjne implikacje, realizacja zadań rozwojowych, portret szkoły i ucznia w świetle wypracowań, sposoby bycia w roli ucznia (czynniki różnicujące) ; Role społeczne - koncepcje (interakcjonizm symboliczny, symboliczno-interakcyjna, instytucjonalny, koncepcja według Floriana Znanieckiego), sposoby bycia w roli (ludzi pracy, ludzi zabawy, ludzi dobrze wychowanych, ludzi normalnych, ludzi "zboczeĚców", licealistów, ucznia na lekcji).
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Rola społeczna
651 9 %a Polska
651 9 %a Rzeszów (woj. podkarpackie)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400283437 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7338-676-1

Zawiera m.in.: Szkoła (Polska) - reforma systemu edukacji (założenia) ; Licealiści - okres dorastania, edukacyjne implikacje, realizacja zadań rozwojowych, portret szkoły i ucznia w świetle wypracowań, sposoby bycia w roli ucznia (czynniki różnicujące) ; Role społeczne - koncepcje (interakcjonizm symboliczny, symboliczno-interakcyjna, instytucjonalny, koncepcja według Floriana Znanieckiego), sposoby bycia w roli (ludzi pracy, ludzi zabawy, ludzi dobrze wychowanych, ludzi normalnych, ludzi "zboczeĚców", licealistów, ucznia na lekcji).

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 172375
Sygnatura:
W 172375 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz