Czy wierzysz w to, co widzisz? - nowe horyzonty edukacji filmowej [Film] : multimedialny pakiet dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych / red. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej ; aut. scenariuszy Dorota Bąk [i in.]
1 płyta wiz. (DVD 2-str.) : dźw., kolor. ; 12 cm + materiały dydaktyczne dla nauczycieli. 198 s. (skoroszyt)
Zawiera:
Statyści (fragm.) Oda do radości - nowela Śląsk (fragm.) Pręgi (fragm.) Miasto Boga (fragm.) Sanatorium pod klepsydrą (fragm.) Emilka płacze (fragm.) Jutro idziemy do kina (fragm.) Pianista (fragm.) Vera Drake (fragm.) Na trasie (fragm.) Hanami - Kwiat wiśni (fragm.) Struktura kryształu (fragm.) Rewers (fragm.) Angelus (fragm.) Symetria (fragm.) Katyń (fragm.) Zero (fragm.) Odgłosy robaków - zapiski mumii (fragm.) Samotny mężczyzna (fragm.) Amator (fragm.) Pies andaluzyjski (fragm.) Pół serio (fragm.) US English for Beginners (fragm.) Bar na Viktorii (fragm.) Więzień (fragm.) Nadprodukcja - terror konsumpcji (fragm.) Pokolenie 89 (fragm.) Miś (fragm.) Trium woli (fragm.) Ćwiczenia warsztatowe (fragm.) Zakochany Nowy Jork (fragm.)
Uwagi:
Pakiet składa się z 2-stronnej płyty i scenariuszy lekcji do języka polskiego, wiedzy o kulturze, historii i wiedzy o społeczeństwie. Wersja na DVD Video zawiera fragm. filmów oraz wybrane ilustracje i fotografie. Strona z wersją multimedialną (tylko PC) zawiera te same fragm. filmów przeplatane pokazami slajdów. Pakiet pozwala wprowadzać uczniów w świat otaczających mediów - obrazów i komunikatów, stanowi podstawę do nauki odczytywania nie tylko tekstów kultury, lecz także codziennych komunikatów
%a Czy wierzysz w to, co widzisz? - nowe horyzonty edukacji filmowej %h [Film] : %b multimedialny pakiet dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych / %c red. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej ; aut. scenariuszy Dorota Bąk [i in.].
246
3
%a Nowe horyzonty edukacji filmowej
260
%a Warszawa : %b Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, %c [2011].
300
%a 1 płyta wiz. (DVD 2-str.) : %b dźw., kolor. ; %c 12 cm + %e materiały dydaktyczne dla nauczycieli. 198 s. (skoroszyt).
336
%a obraz ruchomy 2D %b tdi %2 rdacontent
337
%a Wideo %b v %2 rdamedia
338
%a Płyta wideo %b vd %2 rdacarrier
380
%a Filmy i seriale
380
%a Książki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Szkoły ponadgimnazjalne
500
%a Pakiet składa się z 2-stronnej płyty i scenariuszy lekcji do języka polskiego, wiedzy o kulturze, historii i wiedzy o społeczeństwie. Wersja na DVD Video zawiera fragm. filmów oraz wybrane ilustracje i fotografie. Strona z wersją multimedialną (tylko PC) zawiera te same fragm. filmów przeplatane pokazami slajdów. Pakiet pozwala wprowadzać uczniów w świat otaczających mediów - obrazów i komunikatów, stanowi podstawę do nauki odczytywania nie tylko tekstów kultury, lecz także codziennych komunikatów.
520
8
%a Pakiet podzielony na 8 bloków tematycznych, które składają się z jednej lub kilku propozycji lekcyjnych: TRZY ETAPY POWSTAWANIA FILMU (filmy: Statyści, Oda do radości: nowela Śląsk); SCENARIUSZ A JEGO PIERWOWZÓR LITERACKI (film Pręgi); JĘZYK FILMU W UJĘCIU KULTUROZNAWCZYM (budowa filmu, podział planów, punkty widzenia kamery, montaż; filmy: Miasto Boga, Sanatorium pod klepsydrą, Emilka płacze, Jutro idziemy do kina, Pianista, Vera Drake, Na trasie, Hanami - kwiat wiśni, Struktura kryształu, Rewers, Angelus, Symetria, Katyń, Zero, Pręgi); NARRACJA (o różnych sposobach opowiadania w literaturze, filmowe opowiadanie; filmy: Zero, Odgłosy robaków-zapiski mumii, Samotny mężczyzna, Amator, Pies andaluzyjski); GATUNKI FILMOWE (film Pół serio); DOKUMENT (obiektywny zapis rzeczywistości?, o różnych sposobach opisywania rzeczywistości; filmy dokumentalne: US English for Geginners, Bar na Viktorii, Więzień, Nadprodukcja - terror konsumpcji); FILM JAKO ŹRÓDŁO HISTORYCZNE (podglądanie PRL-u, ideologia zamknięta w kadrze; filmy: Pokolenie 89, Miś, Triumf woli); PRZEKAZY AUDIOWIZUALNE jako doświadczenie rzeczywistości (filmy: Ćwiczenia warsztatowe, Zakochany Nowy Jork).
650
9
%a Język polski %x edukacja filmowa
650
9
%a Język polski %x edukacja medialna
650
9
%a Wychowanie obywatelskie
650
9
%a Wiedza o kulturze
650
9
%a Środki masowego przekazu
650
9
%a Public relations
650
9
%a Informacja
650
9
%a Edukacja filmowa
650
9
%a Komunikacja społeczna
650
9
%a Socjotechnika
650
9
%a Propaganda %x a film
650
9
%a Historia
650
9
%a Film
650
9
%a Tematy i motywy
650
9
%a Język polski (przedmiot szkolny)
650
9
%a Szkoły ponadgimnazjalne
650
9
%a Edukacja medialna
653
#
%a Wiedza o społeczeństwie
655
9
%a Film edukacyjny
655
9
%a Film %x teoria
655
9
%a Scenariusz zajęć
658
%a Kultura i sztuka
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Językoznawstwo
658
%a Literaturoznawstwo
658
%a Media i komunikacja społeczna
740
0
2
%a Statyści (fragm.)
740
0
2
%a Oda do radości - nowela Śląsk (fragm.)
740
0
2
%a Pręgi (fragm.)
740
0
2
%a Miasto Boga (fragm.)
740
0
2
%a Sanatorium pod klepsydrą (fragm.)
740
0
2
%a Emilka płacze (fragm.)
740
0
2
%a Jutro idziemy do kina (fragm.)
740
0
2
%a Pianista (fragm.)
740
0
2
%a Vera Drake (fragm.)
740
0
2
%a Na trasie (fragm.)
740
0
2
%a Hanami - Kwiat wiśni (fragm.)
740
0
2
%a Struktura kryształu (fragm.)
740
0
2
%a Rewers (fragm.)
740
0
2
%a Angelus (fragm.)
740
0
2
%a Symetria (fragm.)
740
0
2
%a Katyń (fragm.)
740
0
2
%a Zero (fragm.)
740
0
2
%a Odgłosy robaków - zapiski mumii (fragm.)
740
0
2
%a Samotny mężczyzna (fragm.)
740
0
2
%a Amator (fragm.)
740
0
2
%a Pies andaluzyjski (fragm.)
740
0
2
%a Pół serio (fragm.)
740
0
2
%a US English for Beginners (fragm.)
740
0
2
%a Bar na Viktorii (fragm.)
740
0
2
%a Więzień (fragm.)
740
0
2
%a Nadprodukcja - terror konsumpcji (fragm.)
740
0
2
%a Pokolenie 89 (fragm.)
740
0
2
%a Miś (fragm.)
740
0
2
%a Trium woli (fragm.)
740
0
2
%a Ćwiczenia warsztatowe (fragm.)
740
0
2
%a Zakochany Nowy Jork (fragm.)
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400310454 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
Pakiet podzielony na 8 bloków tematycznych, które składają się z jednej lub kilku propozycji lekcyjnych: TRZY ETAPY POWSTAWANIA FILMU (filmy: Statyści, Oda do radości: nowela Śląsk); SCENARIUSZ A JEGO PIERWOWZÓR LITERACKI (film Pręgi); JĘZYK FILMU W UJĘCIU KULTUROZNAWCZYM (budowa filmu, podział planów, punkty widzenia kamery, montaż; filmy: Miasto Boga, Sanatorium pod klepsydrą, Emilka płacze, Jutro idziemy do kina, Pianista, Vera Drake, Na trasie, Hanami - kwiat wiśni, Struktura kryształu, Rewers, Angelus, Symetria, Katyń, Zero, Pręgi); NARRACJA (o różnych sposobach opowiadania w literaturze, filmowe opowiadanie; filmy: Zero, Odgłosy robaków-zapiski mumii, Samotny mężczyzna, Amator, Pies andaluzyjski); GATUNKI FILMOWE (film Pół serio); DOKUMENT (obiektywny zapis rzeczywistości?, o różnych sposobach opisywania rzeczywistości; filmy dokumentalne: US English for Geginners, Bar na Viktorii, Więzień, Nadprodukcja - terror konsumpcji); FILM JAKO ŹRÓDŁO HISTORYCZNE (podglądanie PRL-u, ideologia zamknięta w kadrze; filmy: Pokolenie 89, Miś, Triumf woli); PRZEKAZY AUDIOWIZUALNE jako doświadczenie rzeczywistości (filmy: Ćwiczenia warsztatowe, Zakochany Nowy Jork).
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.