Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trwałość wiedzy w procesie kształcenia

Autorzy:
Wawer, Rafał
Wawer, Monika
Tytuł pełny:
Trwałość wiedzy w procesie kształcenia / Rafał Wawer, Monika Wawer
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788376417851
Seria:
Engram
Opis fizyczny:
211 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Zmysły
Spostrzeganie
Nauczanie - efektywność
Efekty uczenia się
Efektywność nauczania
Uczenie się
Pamięć
Animacja komputerowa
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Prezentacje multimedialne
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Difin. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02017cam#a2200445#i#4500
001 3222400456818
003 OLSZT 005
005 20240125114106.1
008 130920s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788376417851
035 %a xx002758605
035 %a (NUKAT)vtls002758605
040 %a WR U/ms %c WR U/ms %d WR U/hb %d WR U/ZMs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Wawer, Rafał.
245 1 0 %a Trwałość wiedzy w procesie kształcenia / %c Rafał Wawer, Monika Wawer.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2013.
300 %a 211 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Engram
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera m.in. opis eksperymentu pedagogicznego dotyczącego trwałości wiedzy podanej przez nauczyciela przy zastosowaniu trzech różnych sposobów nadawania komunikatów: animacji komputerowej, prezentacji multimedialnej (PowerPoint) oraz tradycyjnego wykładu. Badanie przeprowadzono wśród studentów Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS w 2011 r.
650 9 %a Zmysły
650 9 %a Spostrzeganie
650 9 %a Nauczanie %x efektywność
650 9 %a Efekty uczenia się
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Animacja komputerowa
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Prezentacje multimedialne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Wawer, Monika.
710 2 # %a Difin. %4 pbl
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400456818 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7641-785-1

Zawiera m.in. opis eksperymentu pedagogicznego dotyczącego trwałości wiedzy podanej przez nauczyciela przy zastosowaniu trzech różnych sposobów nadawania komunikatów: animacji komputerowej, prezentacji multimedialnej (PowerPoint) oraz tradycyjnego wykładu. Badanie przeprowadzono wśród studentów Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS w 2011 r.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 174954
Sygnatura:
W 174954 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz