Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracyjne kształcenie niepełnosprawnych : sens i granice zmiany edukacyjnej

Autorzy:
Szumski, Grzegorz
Tytuł pełny:
Integracyjne kształcenie niepełnosprawnych : sens i granice zmiany edukacyjnej / Grzegorz Szumski
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
8301147113
9788301147112
Seria:
Krótkie Wykłady z Pedagogiki
Opis fizyczny:
290, [2] strony : ilustracje ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 257-279. - Indeksy
Książka dla studentów kierunków pedagogicznych, pedagogów specjalnych oraz nauczycieli zainteresowanych integracją niepełnosprawnych i osób zajmujących się pedagogiką porównawczą
Temat:
Adaptacja społeczna
Edukacja włączająca
Integracja społeczna
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Nauczanie
Organizacja oświaty
Osoby z niepełnosprawnością
Pedagogika porównawcza
Pedagogika specjalna
Systematyka
Dania
Japonia
Włochy
Niemcy
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje dydaktyczne
Opracowanie
Podręczniki akademickie
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03617cam#a2200673#i#4500
001 3222400467164
003 OLSZT 005
005 20240125114107.6
008 131024s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8301147113
020 %a 9788301147112
035 %a zz2006786946
035 %a (NUKAT)vtls000696158
040 %a WR U/as %c WR U/as %d WR U/dl %d Ł U/MRs %d KR U/AChs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
046 %k 2006
100 1 %a Szumski, Grzegorz. %e Autor
245 1 0 %a Integracyjne kształcenie niepełnosprawnych : %b sens i granice zmiany edukacyjnej / %c Grzegorz Szumski.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 %a Warszawa : %b Akademia Pedagogiki Specjalnej : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2006.
300 %a 290, [2] strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Studenci
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Krótkie Wykłady z Pedagogiki
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 257-279. - Indeksy.
520 8 %a Kompendium współczesnego stanu wiedzy o integracyjnym kształceniu niepełnosprawnych i rozwiązaniach stosowanych w praktyce edukacyjnej.<li>Omawia światowe badania porównawcze nad kształceniem niepełnosprawnych.</li><li>Wskazuje status, źródła etyczne i prawne idei integracyjnego kształcenia niepełnosprawnych we współczesnej kulturze Zachodu.</li><li>Przedstawia sposoby radzenia sobie z integracyjnym kształceniem niepełnosprawnych przez nowoczesne systemy szkolne.</li><li>Prezentuje charakterystykę funkcjonowania modelowych szkół integracyjnych w Japonii, Danii, Niemczech i we Włoszech</li><li>Zawiera oryginalną typologię systemów kształcenia niepełnosprawnych oraz koncepcję poziomów integracji szkolnej.
521 8 %a Książka dla studentów kierunków pedagogicznych, pedagogów specjalnych oraz nauczycieli zainteresowanych integracją niepełnosprawnych i osób zajmujących się pedagogiką porównawczą.
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Integracja społeczna
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Organizacja oświaty
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością
650 9 %a Pedagogika porównawcza
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Systematyka
651 9 %a Dania
651 9 %a Japonia
651 9 %a Włochy
651 9 %a Niemcy
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Podręczniki akademickie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Krótkie Wykłady z Pedagogiki
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400467164 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-14711-3
920 %a ISBN 978-83-01-14711-2

Kompendium współczesnego stanu wiedzy o integracyjnym kształceniu niepełnosprawnych i rozwiązaniach stosowanych w praktyce edukacyjnej.

  • Omawia światowe badania porównawcze nad kształceniem niepełnosprawnych.
  • Wskazuje status, źródła etyczne i prawne idei integracyjnego kształcenia niepełnosprawnych we współczesnej kulturze Zachodu.
  • Przedstawia sposoby radzenia sobie z integracyjnym kształceniem niepełnosprawnych przez nowoczesne systemy szkolne.
  • Prezentuje charakterystykę funkcjonowania modelowych szkół integracyjnych w Japonii, Danii, Niemczech i we Włoszech
  • Zawiera oryginalną typologię systemów kształcenia niepełnosprawnych oraz koncepcję poziomów integracji szkolnej.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 180741
    Sygnatura:
    W 180741 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz