Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama i propaganda książki. Cz. 2

Autorzy:
Hussak, Tadeusz (1919-2014)
Tytuł pełny:
Reklama i propaganda książki. Cz. 2 / Tadeusz Hussak
Rok wydania:
1970
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego
Opis fizyczny:
301, [1] strona, [4] kart tablic kolorowych : il. ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Podręcznik dla uczniów kl. III i IV liceum ekonomicznego, specjalność - księgarstwo
Temat:
Księgarstwo
Reklama
Książki
Promocja czytelnictwa
Kultura i sztuka
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Podręcznik
Współtwórcy:
Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02328cam#a22004571ic4500
001 3222400482027
003 OLSZT 005
005 20240125114108.6
008 131216s1970####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a xx001140460
035 %a (NUKAT)vtls001140460
040 %a POZN U/RD %c POZN U/RD %d POZN U/HC %d POZN U/JŁs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
046 %k 1970
100 1 %a Hussak, Tadeusz %d (1919-2014). %e Autor
245 1 0 %a Reklama i propaganda książki. %n Cz. 2 / %c Tadeusz Hussak.
250 %a Wydanie I.
260 %a Warszawa : %b Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, %c 1970.
300 %a 301, [1] strona, [4] kart tablic kolorowych : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły zawodowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
388 1 %a 1901-2000
388 1 %a 1945-1989
520 8 %a Podręcznik podaje wiadomości z zakresu reklamy dźwiękowej (radio, telewizja, film), reklamy prasowej, wiadomości o sztuce i jej popularyzacji, a także z zakresu psychologii reklamy. Omawia również zasady organizacji reklamy w ruchu wydawniczo-księgarskim, zasady planowania, finansowania reklamy oraz propagowania czytelnictwa.
521 8 %a Podręcznik dla uczniów kl. III i IV liceum ekonomicznego, specjalność - księgarstwo.
650 9 %a Księgarstwo
650 9 %a Reklama
650 9 %a Książki
650 9 %a Promocja czytelnictwa
655 9 %a Podręcznik
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
710 2 # %a Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400482027 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podręcznik podaje wiadomości z zakresu reklamy dźwiękowej (radio, telewizja, film), reklamy prasowej, wiadomości o sztuce i jej popularyzacji, a także z zakresu psychologii reklamy. Omawia również zasady organizacji reklamy w ruchu wydawniczo-księgarskim, zasady planowania, finansowania reklamy oraz propagowania czytelnictwa.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 53561
Sygnatura:
W 53561 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz