Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wiedza społeczna przedszkolaków jako wiedza interpretacyjna : stereotypy w myśleniu nauczycielskim i próby ich przełamywania

Autorzy:
Sławińska, Małgorzata (pedagogika)
Tytuł pełny:
Wiedza społeczna przedszkolaków jako wiedza interpretacyjna : stereotypy w myśleniu nauczycielskim i próby ich przełamywania / Małgorzata Sławińska
Rok wydania:
2013
Szukaj w:
Etykieta czy drogowskaz?, s. 108-122
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym - stereotyp
Wychowanie przedszkolne - błędy
Dziecko w wieku przedszkolnym
Nauczanie
Wiedza społeczna
Wiedza interpretacyjna
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01501caa#a2200277#i#4500
001 3222500495674
003 OLSZT 005
005 20240125114110.4
008 150102s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sławińska, Małgorzata %c (pedagogika).
245 1 0 %a Wiedza społeczna przedszkolaków jako wiedza interpretacyjna : %b stereotypy w myśleniu nauczycielskim i próby ich przełamywania / %c Małgorzata Sławińska.
260 # %c 2013.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Krytyczna analiza edukacji przedszkolnej w obszarze kształtowania wiedzy społecznej, podczas której dziecko traktowane jest stereotypowo jako niezdolne do ujawniania i posiadania swoich opinii na tematy społeczne.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %x stereotyp
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x błędy
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Nauczanie
653 # %a Wiedza społeczna
653 # %a Wiedza interpretacyjna
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Etykieta czy drogowskaz?, %g s. 108-122 %w xx003032670 %w (NUKAT)vtls003032670 %z ISBN 9788393335213
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500495674 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Krytyczna analiza edukacji przedszkolnej w obszarze kształtowania wiedzy społecznej, podczas której dziecko traktowane jest stereotypowo jako niezdolne do ujawniania i posiadania swoich opinii na tematy społeczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz