Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Stereotyp imigranta w percepcji młodzieży licealnej

Authors:
Socha, Anna (pedagogika)
Full title:
Stereotyp imigranta w percepcji młodzieży licealnej / Anna Socha
Search in:
Etykieta czy drogowskaz? Olsztyn : UWM, 2013,
Notes:
Bibliogr
Subject:
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Cudzoziemcy
Stereotyp
Mniejszości narodowe
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01475caa#a2200277#i#4500
001 3222500495906
003 OLSZT 005
005 20240125114110.8
008 140305s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Socha, Anna %c (pedagogika).
245 1 0 %a Stereotyp imigranta w percepcji młodzieży licealnej / %c Anna Socha.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł przedstawia wyniki badań przeprowadzonych w 2011 r., podczas których analizowano doświadczenia i formy kontaktu licealistów z woj. śląskiego i opolskiego z imigrantami.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Cudzoziemcy
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Mniejszości narodowe
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 %i // %t Etykieta czy drogowskaz? %d Olsztyn : UWM, 2013, %q s. 221-238. %w xx003032670 %w (NUKAT)vtls003032670 %z ISBN 9788393335213
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500495906 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł przedstawia wyniki badań przeprowadzonych w 2011 r., podczas których analizowano doświadczenia i formy kontaktu licealistów z woj. śląskiego i opolskiego z imigrantami.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form