Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 2, Wychowanie i kształcenie w praktyce / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej- Mazur, Urszuli Szuścik, Małgorzaty Zalewskiej- Bujak
%a Edukacja małego dziecka : %b praca zbiorowa. %n T. 2, %p Wychowanie i kształcenie w praktyce / %c pod redakcją Ewy Ogrodzkiej- Mazur, Urszuli Szuścik, Małgorzaty Zalewskiej- Bujak.
250
%a Wyd. 2.
260
%a Kraków : %b Impuls, %c 2012.
300
%a 264 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. przy rozdz.
520
8
%a Zawiera m. in.: Czytanie dzieci (nauka) - nauczycielki (opinia), problematyka i organizacja badań, słabe postępy (przyczyny), świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym (sylabowa, elementów śródsylabowych, fonemowa), wczesna nauka czytania (metody), zaburzenia percepcji wzrokowej ; Notowanie (umiejętność w edukacji wczesnoszkolnej) ; Matematyka (język, analiza zadań matematycznych, ilustracja, rysunek) ; Dziecko z problemami zdrowotnymi (samoocena) ; Gotowość do nauki szkolnej (dzieci siedmioletnie) - kryzys 7 roku życia (ujęcie Lwa S. Wygotskiego), uwarunkowania zdrowotne ; Twórczość plastyczna dzieci (zachowania twórcze, zabawa, okresy rozwoju) ; Metafora dziecięca (badania) - próby werbalizacji i wizualizacji abstrakcyjnych pojęć ; Technika labiryntu (kształtowanie kompetencji społecznych, twórcza praca z grupą) ;
520
8
%a Rozwój muzyczny dzieci - wspieranie, kierowanie, koncepcje edukacji muzycznej (niemowlaki w krainie dźwięków, szkraby i muzyka, dźwiękoludki), potrzeby muzyczne (uwarunkowania) ; Edukacja środowiskowa ; Edukacja techniczna ; Dziecko niepełnosprawne - wychowanie i kształcenie, metoda Marii Montessori, model szkoły wspierającej uczniów niepełnosprawnych ; Dziecko z zespołem Downa w grupie przedszkolnej (funkcjonowanie, metody wspomagające rozwój) ; Zaburzenia integracji sensorycznej (uczniowie klas początkowych).
546
%a Streszcz. ang.
650
9
%a Nauczanie początkowe %x metody
650
9
%a Wychowanie przedszkolne %x metody
650
9
%a Uczniowie klas początkowych
650
9
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
9
%a Myślenie twórcze
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością
650
9
%a Dziecko w wieku przedszkolnym
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
658
%a Biologia
658
%a Medycyna i zdrowie
700
1
#
%a Ogrodzka-Mazur, Ewa. %e Redaktor
700
1
#
%a Szuścik, Urszula. %e Redaktor
700
1
#
%a Zalewska-Bujak, Małgorzata. %e Redaktor
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500496448 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-7587-468-6
920
%a ISBN 978-83-7850-099-5
Zawiera m. in.: Czytanie dzieci (nauka) - nauczycielki (opinia), problematyka i organizacja badań, słabe postępy (przyczyny), świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym (sylabowa, elementów śródsylabowych, fonemowa), wczesna nauka czytania (metody), zaburzenia percepcji wzrokowej ; Notowanie (umiejętność w edukacji wczesnoszkolnej) ; Matematyka (język, analiza zadań matematycznych, ilustracja, rysunek) ; Dziecko z problemami zdrowotnymi (samoocena) ; Gotowość do nauki szkolnej (dzieci siedmioletnie) - kryzys 7 roku życia (ujęcie Lwa S. Wygotskiego), uwarunkowania zdrowotne ; Twórczość plastyczna dzieci (zachowania twórcze, zabawa, okresy rozwoju) ; Metafora dziecięca (badania) - próby werbalizacji i wizualizacji abstrakcyjnych pojęć ; Technika labiryntu (kształtowanie kompetencji społecznych, twórcza praca z grupą) ;
Rozwój muzyczny dzieci - wspieranie, kierowanie, koncepcje edukacji muzycznej (niemowlaki w krainie dźwięków, szkraby i muzyka, dźwiękoludki), potrzeby muzyczne (uwarunkowania) ; Edukacja środowiskowa ; Edukacja techniczna ; Dziecko niepełnosprawne - wychowanie i kształcenie, metoda Marii Montessori, model szkoły wspierającej uczniów niepełnosprawnych ; Dziecko z zespołem Downa w grupie przedszkolnej (funkcjonowanie, metody wspomagające rozwój) ; Zaburzenia integracji sensorycznej (uczniowie klas początkowych).
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.