Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego w szkole - udawanie czy działanie?

Autorzy:
Stańczak, Małgorzata Anna
Tytuł pełny:
Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego w szkole - udawanie czy działanie? / Małgorzata Stańczak
Wydawca:
2013
Szukaj w:
Obszary pedagogicznych szans i zagrożeń, s. 67-76
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko zdolne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01182caa#a2200229#i#4500
001 3222500497770
003 OLSZT 005
005 20240125114111.3
008 140315s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Stańczak, Małgorzata Anna.
245 1 0 %a Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego w szkole - udawanie czy działanie? / %c Małgorzata Stańczak.
260 # %a 2013.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka przedstawia problemy w realizacji indywidualnego programu nauczania uczniów zdolnych.
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Obszary pedagogicznych szans i zagrożeń, %g s. 67-76 %w xx003035290 %w (NUKAT)vtls003035290 %z ISBN 9788363911126
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500497770 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka przedstawia problemy w realizacji indywidualnego programu nauczania uczniów zdolnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz