%a Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Renata Michalak.
250
%a Wyd. 1, dodr.
260
%a Poznań : %b Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, %c 2014.
300
%a 359 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 191
504
%a Bibliogr.
520
8
%a <b>Cz. I:</b> Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
520
8
%a <b>Cz. II:</b> Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
546
%a Streszcz. w jęz. ang.
650
9
%a Adaptacja społeczna
650
9
%a Efektywność nauczania
650
9
%a Nauczanie początkowe
650
9
%a Uczniowie szkół podstawowych
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
658
%a Socjologia i społeczeństwo
710
2
#
%a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830
0
%a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 191
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500510434 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-232-2560-7
Cz. I: Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
Cz. II: Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.