Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : studium teoretyczno-empiryczne

Autorzy:
Michalak, Renata
Tytuł pełny:
Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : studium teoretyczno-empiryczne / Renata Michalak
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
ISBN:
9788323225607
Seria:
Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 191
Opis fizyczny:
359 s. : il. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 1, dodr
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Adaptacja społeczna
Efektywność nauczania
Nauczanie początkowe
Uczniowie szkół podstawowych
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03361cam#a2200409#i#4500
001 3222500510434
003 OLSZT 005
005 20240125114112.7
008 140528s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323225607
035 %a xx003086039
035 %a (NUKAT)vtls003086039
040 %a WR 56/ms %c WR 56/ms %d WR 56/ak %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Michalak, Renata.
245 1 0 %a Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Renata Michalak.
250 %a Wyd. 1, dodr.
260 %a Poznań : %b Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, %c 2014.
300 %a 359 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 191
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <b>Cz. I:</b> Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
520 8 %a <b>Cz. II:</b> Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 191
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500510434 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-232-2560-7

Cz. I: Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.

Cz. II: Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 175701
Sygnatura:
W 175701 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz