%a WA M/AH %c WA M/AH %d WA M/BA %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100
1
%a Gałązka, Kinga.
245
1
0
%a Model pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej. %n [3] / %c Kinga Gałązka, Ewa Antonina Muzioł.
260
#
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2014.
300
%a 136 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
380
%a Poradniki i przewodniki
385
%a Nauczyciele
500
%a Oznaczenie numeracji na okł.
504
%a Bibliogr. s. 136.
520
8
%a <br>- uczeń zdolny - definicje i modele zdolności, charakterystyka, identyfikacja<br>- planowanie nauczania, indywidualizacja nauczania<br>- aspekt prawny kształcenia ucznia zdolnego - indywidualizacja, konkursy, stypendia, ocenianie, pomoc psychologiczno-pedagogiczna, działalnośc innowacyjna i eksperymentalna szkoły, szkoły artystyczne i sportowe, oddziały sportowe, programy nauczania<br>- zdolność, talent, twórczość - identyfikacja zdolności, style uczenia się zdolnych<br>- praca z uczniem zdolnym<br>- zdolny w szkole<br>- dobre praktyki - metoda projektów, holizm w kształceniu, szkolne konkursy, matura międzynarodowa
650
9
%a Konkursy szkolne
650
9
%a Metoda projektów
650
9
%a Matura międzynarodowa
650
9
%a Dziecko zdolne
650
9
%a Szkoły ponadgimnazjalne
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Prawo oświatowe
651
9
%a Polska
653
#
#
%a Indywidualny Plan Nauczania
655
9
%a Poradnik
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Prawo i wymiar sprawiedliwości
700
1
#
%a Muzioł, Ewa.
710
2
#
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500591201 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-62360-46-8
- uczeń zdolny - definicje i modele zdolności, charakterystyka, identyfikacja - planowanie nauczania, indywidualizacja nauczania - aspekt prawny kształcenia ucznia zdolnego - indywidualizacja, konkursy, stypendia, ocenianie, pomoc psychologiczno-pedagogiczna, działalnośc innowacyjna i eksperymentalna szkoły, szkoły artystyczne i sportowe, oddziały sportowe, programy nauczania - zdolność, talent, twórczość - identyfikacja zdolności, style uczenia się zdolnych - praca z uczniem zdolnym - zdolny w szkole - dobre praktyki - metoda projektów, holizm w kształceniu, szkolne konkursy, matura międzynarodowa
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.