Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Na progu : ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? : o co chodzi w pierwszej klasie?

Autorzy:
Skura, Małgorzata
Lisicki, Michał (1969- )
Tytuł pełny:
Na progu : ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? : o co chodzi w pierwszej klasie? / Małgorzata Skura, Michał Lisicki
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788362360758
Opis fizyczny:
87, [1] s. : il. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 2 zmien
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczanie początkowe - kl. 1 - metody
Dojrzałość szkolna
Nauczanie początkowe
Psychologia nauczania
Uczenie się
Uczniowie klas początkowych
Gry edukacyjne
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Matematyka
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki dla nauczycieli
Współtwórcy:
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02496cam#a2200421#i#4500
001 3222500591202
003 OLSZT 005
005 20240125114114.3
008 141015s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788362360758
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
100 1 %a Skura, Małgorzata.
245 0 0 %a Na progu : %b ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? : o co chodzi w pierwszej klasie? / %c Małgorzata Skura, Michał Lisicki.
250 %a Wyd. 2 zmien.
260 %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2014.
300 %a 87, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorzy inspirują nauczycieli do zmian. W przystępny i ciekawy sposób zachęcają do spojrzenia na proces uczenia się z perspektywy małego dziecka, które za chwilę stanie się uczniem. Zdaniem autorów przyjazna edukacja to proces, w którym błędy uczniów wykorzystuje się jako okazje do dostrzegania trudności i organizowania dziecięcych doświadczeń w taki sposób, aby dziecko rozumiało przyczynę błędu i umiało sobie poradzić w przyszłości. Polega ona także na rozwijaniu ciekawości poznawczej, budowaniu poczucia własnej wartości oraz kształtowaniu motywacji wewnętrznej.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x kl. 1 %x metody
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Matematyka
700 1 # %a Lisicki, Michał %d (1969- ).
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500591202 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 9788362360758

Autorzy inspirują nauczycieli do zmian. W przystępny i ciekawy sposób zachęcają do spojrzenia na proces uczenia się z perspektywy małego dziecka, które za chwilę stanie się uczniem. Zdaniem autorów przyjazna edukacja to proces, w którym błędy uczniów wykorzystuje się jako okazje do dostrzegania trudności i organizowania dziecięcych doświadczeń w taki sposób, aby dziecko rozumiało przyczynę błędu i umiało sobie poradzić w przyszłości. Polega ona także na rozwijaniu ciekawości poznawczej, budowaniu poczucia własnej wartości oraz kształtowaniu motywacji wewnętrznej.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 178979
Sygnatura:
W 178979 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 175812
Sygnatura:
W 175812 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz