Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rewalidacja dzieci głębiej upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym

LDR 02101caa#a2200337#i#4500
001 3222500595279
003 OLSZT 005
005 20240416200119.3
008 141107m19992002pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kudłacik, Ewa.
245 1 0 %a Rewalidacja dzieci głębiej upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym / %c Ewa Kudłacik, Małgorzata Hwang.
260 # %c 1999. %c 2002.
380 %a Artykuły
520 8 %a <br>- nauka jedzenia, higieny osobistej, załatwiania potrzeb fizjologicznych, korzystania z toalety, ubierania się<br>- stymulacja zmysłów, ćwiczenia ruchowe według metody Sherborne<br>- stosowanie technik plastycznych<br>- usprawnianie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni<br>- etapy postępowania podczas zabaw i gier z dzieckiem niepełnosprawnym umysłowo
650 9 %a Przedszkola specjalne
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Gry i zabawy dziecięce
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
700 1 # %a Hwang, Małgorzata.
773 0 # %i // W: %t Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym, %g s. 65-135 %w (OLSZT 005)3222400156437 %z ISBN 8387513237
773 0 # %i // W: %t Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym, %g s. 65-135 %w (OLSZT 005)3222400187663 %z ISBN 837271195X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500595279 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- nauka jedzenia, higieny osobistej, załatwiania potrzeb fizjologicznych, korzystania z toalety, ubierania się
- stymulacja zmysłów, ćwiczenia ruchowe według metody Sherborne
- stosowanie technik plastycznych
- usprawnianie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni
- etapy postępowania podczas zabaw i gier z dzieckiem niepełnosprawnym umysłowo

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz