Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Średnia dorosłość

Автори:
Olejnik, Marian (tłumacz)
Повна назва:
Średnia dorosłość / Marian Olejnik
Дата публікації:
2014
Шукати в:
Psychologia rozwoju człowieka, s. 312-325
Psychologia rozwoju człowieka, s. 312-325
Тема:
Dorosłość
Psychologia rozwojowa
Kryzys wieku średniego
Psychologia pracy
Rozwój osobowości
Psychologia rodziny
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01854caa#a2200277#i#4500
001 3222600639539
003 OLSZT 005
005 20240125114118.6
008 150306s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Olejnik, Marian %c (tłumacz).
245 1 0 %a Średnia dorosłość / %c Marian Olejnik.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
520 8 %a Dotyczy wieku: 35/40 do 60/65.<br>- Rozwój fizyczny - funkcje czuciowe (wzrok, słuch, zapach i smak), funkcje psychomotoryczne, stan zdrowia (zdrowie a płeć, przekwitanie)<br>- Rozwój poznawczy - inteligencja psychometryczna, osobiste teorie inteligencji, myślenie postformalne, wiedza "ekspertywna" (mądrość)<br>- Rozwój emocjonalny i społeczny (kryzys wieku średniego, rozwój uczestnictwa w pracy zawodowej (stres w pracy, utrata pracy), aktywność społeczna w rodzinie (syndrom opuszczonego gniazda, opieka nad starzejącymi się rodzicami)<br>- Rozwój osobowości - modele stabilności, modele wzrostu.
650 9 %a Dorosłość
650 9 %a Psychologia rozwojowa
650 9 %a Kryzys wieku średniego
650 9 %a Psychologia pracy
650 9 %a Rozwój osobowości
650 9 %a Psychologia rodziny
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Psychologia rozwoju człowieka, %g s. 312-325 %w xx003090328 %w (NUKAT)vtls003090328 %z ISBN 9788301163945
773 0 # %i // W: %t Psychologia rozwoju człowieka, %g s. 312-325 %w (OLSZT 005)3222600720446 %z ISBN 9788301163945
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600639539 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dotyczy wieku: 35/40 do 60/65.
- Rozwój fizyczny - funkcje czuciowe (wzrok, słuch, zapach i smak), funkcje psychomotoryczne, stan zdrowia (zdrowie a płeć, przekwitanie)
- Rozwój poznawczy - inteligencja psychometryczna, osobiste teorie inteligencji, myślenie postformalne, wiedza "ekspertywna" (mądrość)
- Rozwój emocjonalny i społeczny (kryzys wieku średniego, rozwój uczestnictwa w pracy zawodowej (stres w pracy, utrata pracy), aktywność społeczna w rodzinie (syndrom opuszczonego gniazda, opieka nad starzejącymi się rodzicami)
- Rozwój osobowości - modele stabilności, modele wzrostu.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр