%a Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży / %c Barbara Ostafińska-Molik.
260
#
%a Kraków : %b Uniwersytet Jagielloński, %c cop. 2014.
300
%a 374 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. s. 333-350. Indeks.
520
8
%a <b>Badania</b> o charakterze diagnostycznym i porównawczym, których celem było przedstawienie obrazu siebie i własnego zachowania u dorastających o zaburzonym zachowaniu - dokonane w kontekście obrazu samego siebie wi własnego zachowania "posiadanego" przez młodzież, która nie ma trudności adaptacyjnych.<br><b>Grupą badawczą</b> była młodzież w drugiej fazie adolescencji, czyli w wieku 14-16 lat. <br><b>Badano w szczególności</b> rodzaj i poziom zaburzonego zachowania (wycofanie, skargi somatyczne, lęk i depresja, problemy społeczne, zaburzenia myślenia i uwagi, zachowania niedostosowane i agresywne), stan zdrowia, rozwój psychofizyczny, sytuację szkolną, środowisko rodzinne, kryzys w wartościowaniu, strategie rozwiązywania problemów, motywację i lęk szkolny, obraz samego siebie, obraz swojego postępowania.
546
%a Streszcz. ang.
648
9
%a 2001-
650
9
%a Samopostrzeganie
650
9
%a Zaburzenia zachowania
650
9
%a Dojrzałość emocjonalna
650
9
%a Stres szkolny
650
9
%a Nastolatki
650
9
%a Psychologia młodzieży
651
9
%a Polska
658
%a Psychologia
658
%a Socjologia i społeczeństwo
710
2
#
%a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600681369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-233-3768-3
Badania o charakterze diagnostycznym i porównawczym, których celem było przedstawienie obrazu siebie i własnego zachowania u dorastających o zaburzonym zachowaniu - dokonane w kontekście obrazu samego siebie wi własnego zachowania "posiadanego" przez młodzież, która nie ma trudności adaptacyjnych. Grupą badawczą była młodzież w drugiej fazie adolescencji, czyli w wieku 14-16 lat. Badano w szczególności rodzaj i poziom zaburzonego zachowania (wycofanie, skargi somatyczne, lęk i depresja, problemy społeczne, zaburzenia myślenia i uwagi, zachowania niedostosowane i agresywne), stan zdrowia, rozwój psychofizyczny, sytuację szkolną, środowisko rodzinne, kryzys w wartościowaniu, strategie rozwiązywania problemów, motywację i lęk szkolny, obraz samego siebie, obraz swojego postępowania.
Інформація
Анонімний користувач не може замовити або зарезервувати документи!
Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.