Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży

Автори:
Ostafińska-Molik, Barbara
Повна назва:
Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży / Barbara Ostafińska-Molik
Дата публікації:
cop. 2014
Видавець:
Kraków : Uniwersytet Jagielloński
ISBN:
9788323337683
Фізичний опис:
374 s. : il. ; 24 cm
Зауваження:
Bibliogr. s. 333-350. Indeks
Streszcz. ang
Тема:
Samopostrzeganie
Zaburzenia zachowania
Dojrzałość emocjonalna
Stres szkolny
Nastolatki
Psychologia młodzieży
Polska
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Książki
Співавтори:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 02494cam#a2200397#i#4500
001 3222600681369
003 OLSZT 005
005 20240125114120.6
008 150424s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323337683
035 %a xx003330378
035 %a (NUKAT)vtls003330378
040 %a OLSZT 003/DK %c OLSZT 003/DKs %d OLSZT 003/BK %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ostafińska-Molik, Barbara.
245 1 0 %a Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży / %c Barbara Ostafińska-Molik.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Jagielloński, %c cop. 2014.
300 %a 374 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 333-350. Indeks.
520 8 %a <b>Badania</b> o charakterze diagnostycznym i porównawczym, których celem było przedstawienie obrazu siebie i własnego zachowania u dorastających o zaburzonym zachowaniu - dokonane w kontekście obrazu samego siebie wi własnego zachowania "posiadanego" przez młodzież, która nie ma trudności adaptacyjnych.<br><b>Grupą badawczą</b> była młodzież w drugiej fazie adolescencji, czyli w wieku 14-16 lat. <br><b>Badano w szczególności</b> rodzaj i poziom zaburzonego zachowania (wycofanie, skargi somatyczne, lęk i depresja, problemy społeczne, zaburzenia myślenia i uwagi, zachowania niedostosowane i agresywne), stan zdrowia, rozwój psychofizyczny, sytuację szkolną, środowisko rodzinne, kryzys w wartościowaniu, strategie rozwiązywania problemów, motywację i lęk szkolny, obraz samego siebie, obraz swojego postępowania.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Samopostrzeganie
650 9 %a Zaburzenia zachowania
650 9 %a Dojrzałość emocjonalna
650 9 %a Stres szkolny
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Psychologia młodzieży
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600681369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-233-3768-3

Badania o charakterze diagnostycznym i porównawczym, których celem było przedstawienie obrazu siebie i własnego zachowania u dorastających o zaburzonym zachowaniu - dokonane w kontekście obrazu samego siebie wi własnego zachowania "posiadanego" przez młodzież, która nie ma trudności adaptacyjnych.
Grupą badawczą była młodzież w drugiej fazie adolescencji, czyli w wieku 14-16 lat.
Badano w szczególności rodzaj i poziom zaburzonego zachowania (wycofanie, skargi somatyczne, lęk i depresja, problemy społeczne, zaburzenia myślenia i uwagi, zachowania niedostosowane i agresywne), stan zdrowia, rozwój psychofizyczny, sytuację szkolną, środowisko rodzinne, kryzys w wartościowaniu, strategie rozwiązywania problemów, motywację i lęk szkolny, obraz samego siebie, obraz swojego postępowania.

Документи для позики

Nr inwentarza-1-322:
KG 176710
Sygnatura-1-322:
W 176710 Wypożyczalnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр