Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozoficzne aspekty rozwoju dziecka w kontekście fenomenologicznego i dialogicznego odczytania myśli Marii Montessori

Autorzy:
Kruk, Jolanta (dydaktyka)
Tytuł pełny:
Filozoficzne aspekty rozwoju dziecka w kontekście fenomenologicznego i dialogicznego odczytania myśli Marii Montessori / Jolanta Kruk
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja alternatywna na rzecz demokratyzacji procesu kształcenia, s. 163-171
Uwagi:
Bibliogr. s. 170-171
Temat:
Metoda Montessori
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00938caa#a2200193#i#4500
001 3222600683905
003 OLSZT 005
005 20240125114120.6
008 150504s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kruk, Jolanta %c (dydaktyka).
245 1 0 %a Filozoficzne aspekty rozwoju dziecka w kontekście fenomenologicznego i dialogicznego odczytania myśli Marii Montessori / %c Jolanta Kruk.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 170-171.
650 9 %a Metoda Montessori
773 0 # %i // W: %t Edukacja alternatywna na rzecz demokratyzacji procesu kształcenia, %g s. 163-171 %w xx003400904 %w (NUKAT)vtls003400904 %z ISBN 9788378507802
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600683905 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz