Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Koncepcje wychowawcze a świat mody dziecięcej, czyli śladami ubiorów najmłodszych przez wieki

Authors:
Wieczorek, Maria
Full title:
Koncepcje wychowawcze a świat mody dziecięcej, czyli śladami ubiorów najmłodszych przez wieki / Maria Wieczorek
Publication Year:
2014
Search in:
Moda w kulturze, sztuce i edukacji, s. 231-240
Notes:
Bibliogr. s. 240
Subject:
Moda dziecięca
Historia
Kultura i sztuka
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01204caa#a2200229#i#4500
001 3222600684211
003 OLSZT 005
005 20240125114120.5
008 150505s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wieczorek, Maria.
245 1 0 %a Koncepcje wychowawcze a świat mody dziecięcej, czyli śladami ubiorów najmłodszych przez wieki / %c Maria Wieczorek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 240.
520 8 %a <br>- Fartuszki i żupany, czyli odzież dziecięca do wieku XVII<br>- XVIII-wieczne zmiany w modzie<br>- Strój marynarski i pantalony, czyli ubiór dziecięcy w XIX wieku<br>- Wiek rewolucji<br>- Moda w XXI wieku
650 9 %a Moda dziecięca
658 %a Historia
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Moda w kulturze, sztuce i edukacji, %g s. 231-240 %w xx003120771 %w (NUKAT)vtls003120771 %z ISBN 9788377844106
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600684211 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Fartuszki i żupany, czyli odzież dziecięca do wieku XVII
- XVIII-wieczne zmiany w modzie
- Strój marynarski i pantalony, czyli ubiór dziecięcy w XIX wieku
- Wiek rewolucji
- Moda w XXI wieku

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form