Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów

Autorzy:
Bonar, Jolanta
Tytuł pełny:
Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów / Jolanta Bonar
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, s. 41-48
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Myślenie twórcze
Nauczanie
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01618caa#a2200277#i#4500
001 3222600693418
003 OLSZT 005
005 20240125114122.8
008 150610s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Bonar, Jolanta.
245 1 0 %a Szkoła jako środowisko blokujące potencjał twórczy uczniów / %c Jolanta Bonar.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Edukacja kreatywna, która rozwija zdolność do oryginalnego myślenia i działania we wszystkich obszarach ludzkiej aktywności, nie jest realizowana w polskiej szkole. Dotyczy to nie uwzględniania zmian kulturowych, kultury edukacyjnej, dominujacego dyskursu funkcjonalistyczno-behawiorystyczny, stereotypowego definiowania inteligencji i ograniczania jej do zdolności naukowych oraz jednowymiarowego definiowania wiedzy.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, %g s. 41-48 %w xx003308675 %w (NUKAT)vtls003308675 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788378506577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600693418 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Edukacja kreatywna, która rozwija zdolność do oryginalnego myślenia i działania we wszystkich obszarach ludzkiej aktywności, nie jest realizowana w polskiej szkole. Dotyczy to nie uwzględniania zmian kulturowych, kultury edukacyjnej, dominujacego dyskursu funkcjonalistyczno-behawiorystyczny, stereotypowego definiowania inteligencji i ograniczania jej do zdolności naukowych oraz jednowymiarowego definiowania wiedzy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz