Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym

Autorzy:
Kochanowska, Ewa (pedagogika)
Tytuł pełny:
Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym / Ewa Kochanowska
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, s. 89-102
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe
Mowa
Rozwój psychiczny
Język
Uczniowie klas początkowych
Psychologia
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01597caa#a2200301#i#4500
001 3222600693432
003 OLSZT 005
005 20240125114122.9
008 150610s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kochanowska, Ewa %c (pedagogika).
245 1 0 %a Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym / %c Ewa Kochanowska.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Rozwój językowy dziecka w młodszym wieku szkolnym<br>- Społeczny wymiar uczenia się języka<br>- Ekspresyjność języka dziecka a klimat emocjonalny nabywania sprawności językowej przez dziecko w przestrzeni klasy i szkoły
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Mowa
650 9 %a Rozwój psychiczny
650 9 %a Język
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, %g s. 89-102 %w xx003308675 %w (NUKAT)vtls003308675 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788378506577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600693432 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Rozwój językowy dziecka w młodszym wieku szkolnym
- Społeczny wymiar uczenia się języka
- Ekspresyjność języka dziecka a klimat emocjonalny nabywania sprawności językowej przez dziecko w przestrzeni klasy i szkoły

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz