Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej

propozycja biblioteki
LDR 02327caa#a2200397#i#4500
001 3222600693475
003 OLSZT 005
005 20240125114122.5
008 150610s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Skarbek, Karolina %c (psychologia).
245 1 0 %a Dzieci uzdolnione matematycznie na początku nauki szkolnej / %c Karolina Skarbek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera opis badań własnych przeprowadzonych w grupie 299 dzieci z 15 oddziałów przedszkolnych w 5 warszawskich szkołach, z której wytypowano dzieci posiadające uzdolnienia matematyczne. Dzieci zbadano ponownie pod koniec klasy drugiej. Analizowano ogólne nastawienie do działalności matematycznej, kreatywność, poczucie sensu przy rozwiązywaniu zadań standardowych i przy rozwiązywaniu zadań celowo źle skonstruowanych oraz rozumienie konwencji, w jakiej utrzymane są zadania źle skonstruowane, a także odwagę w reagowaniu na absurdy w rozwiązywanych zadaniach.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, %g s. 143-155 %w xx003308675 %w (NUKAT)vtls003308675 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788378506577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600693475 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis badań własnych przeprowadzonych w grupie 299 dzieci z 15 oddziałów przedszkolnych w 5 warszawskich szkołach, z której wytypowano dzieci posiadające uzdolnienia matematyczne. Dzieci zbadano ponownie pod koniec klasy drugiej. Analizowano ogólne nastawienie do działalności matematycznej, kreatywność, poczucie sensu przy rozwiązywaniu zadań standardowych i przy rozwiązywaniu zadań celowo źle skonstruowanych oraz rozumienie konwencji, w jakiej utrzymane są zadania źle skonstruowane, a także odwagę w reagowaniu na absurdy w rozwiązywanych zadaniach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz