Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego

Autorzy:
Kłosińska, Tatiana
Tytuł pełny:
Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego / Tatiana Kłosińska
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, s. 225-235
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Nauczyciele nauczania początkowego - praca
Nauczyciele przedszkoli - praca
Myślenie twórcze
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01558caa#a2200253#i#4500
001 3222600693619
003 OLSZT 005
005 20240125114122.8
008 150610s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kłosińska, Tatiana.
245 1 0 %a Osiągnięcia twórcze w samoocenie nauczycieli kształcenia wczesnoszkolnego / %c Tatiana Kłosińska.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Ustalenia terminologiczne<br>- Kreatywna rola nauczyciela w procesie wczesnej edukacji<br>- Umiejętności twórcze w samoocenie badanych nauczycieli (2012/2013), grupa badawcza: nauczyciele studiujący na Uniwersytecie Opolskim na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną oraz kształcenie wczesnoszkolne i wychowanie przedszkolne<br>- Osiągnięcia twórcze w opinii badanych nauczycieli
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x praca
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli %x praca
650 9 %a Myślenie twórcze
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, %g s. 225-235 %w xx003308675 %w (NUKAT)vtls003308675 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788378506577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600693619 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Ustalenia terminologiczne
- Kreatywna rola nauczyciela w procesie wczesnej edukacji
- Umiejętności twórcze w samoocenie badanych nauczycieli (2012/2013), grupa badawcza: nauczyciele studiujący na Uniwersytecie Opolskim na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną oraz kształcenie wczesnoszkolne i wychowanie przedszkolne
- Osiągnięcia twórcze w opinii badanych nauczycieli

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz