Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wolność od schematów

Autorzy:
Minge, Natalia
Minge, Krzysztof
Tytuł pełny:
Wolność od schematów / Natalia Minge, Krzysztof Minge
Szukaj w:
Psychologia w Szkole. - 2015, nr 1, s. 5-11
Temat:
Nauczyciele - praca
Psychologia nauczania
Myślenie twórcze
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01318caa#a2200253#i#4500
001 3222600696520
003 OLSZT 005
005 20240125114122.5
008 150623s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Minge, Natalia.
245 1 0 %a Wolność od schematów / %c Natalia Minge, Krzysztof Minge.
380 %a Artykuły
520 8 %a Cechy kreatywnego nauczyciela. Budowanie pytań wymagających twórczego myślenia. Znaczenie ćwiczeń na kreatywność.
650 9 %a Nauczyciele %x praca
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Minge, Krzysztof.
773 0 # %i // %t Psychologia w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400294607 %g 2015, nr 1, s. 5-11 %x 1731-936X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600696520 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Cechy kreatywnego nauczyciela. Budowanie pytań wymagających twórczego myślenia. Znaczenie ćwiczeń na kreatywność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz