Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody, które wspomagają naukę

Autorzy:
Humięcka, Beata
Tytuł pełny:
Metody, które wspomagają naukę / Beata Humięcka
Szukaj w:
Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 1, s. 46, 48-50
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczanie - metody
Fizjologia człowieka
Mózg
Uczenie się
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01191caa#a2200253#i#4500
001 3222600700485
003 OLSZT 005
005 20240125114122.6
008 150714s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Humięcka, Beata.
245 1 0 %a Metody, które wspomagają naukę / %c Beata Humięcka.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Motywacja i zainteresowanie przedmiotem nauczania to sprawa kluczowa dla zainicjowania procesu uczenia się.
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Fizjologia człowieka
650 9 %a Mózg
650 9 %a Uczenie się
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %g 2015, nr 1, s. 46, 48-50 %x 1230-9508
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600700485 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Motywacja i zainteresowanie przedmiotem nauczania to sprawa kluczowa dla zainicjowania procesu uczenia się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz