Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uniwersytet jutra

Tytuł pełny:
Uniwersytet jutra / pod redakcją Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
Rok wydania:
cop. 2015
Wydawca:
Kraków : LIBRON-Filip Lohner
ISBN:
9788365148209
Opis fizyczny:
228, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Uniwersytet Gdański
Jakość kształcenia
Szkolnictwo wyższe
Efektywność nauczania
Szkoły wyższe
Gdańsk (woj. pomorskie) - szkolnictwo wyższe - 21 w.
Polska
Zarządzanie i marketing
Nauka i badania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wydawnictwo LIBRON. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02389cam#a2200373#i#4500
001 3222600701859
003 OLSZT 005
005 20240125114123.8
008 150721s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365148209
035 %a xx003467976
035 %a (NUKAT)vtls003467976
040 %a GD 101/MC %c GD 101/MC %d GDv 101/BS %d KR U/MSo %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
245 0 0 %a Uniwersytet jutra / %c pod redakcją Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej.
260 # %a Kraków : %b LIBRON-Filip Lohner, %c cop. 2015.
300 %a 228, [1] s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 23 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera artykuły dotyczące: realizacji celów strategii Unii Europejskiej "Europa 2020", międzynarodowych projektów badawczych, cyfrowej przestrzeni informacyjnej Biblioteki UG, edukacji opartej na uznawaniu kompetencji jako narzędzia wdrażania idei uczenia się przez całe życia (USA <i>case study</i>), e-learningu, zajęć informatycznych realizowanych na odległość, zastosowania technik deliberatywnych w dydaktyce akademickiej i praktyce społecznej, nauczania przedmiotów przyrodniczych i biomedycznych opartego na pracy w zespołach, aktywizacji studentów podczas zajęć (<i>low-threshold strategies</i>), efektywnego wykorzystania <i>case studies</i> w nauczaniu przedsiębiorczości, mindmappingu, rozwoju dydaktycznego nauczycieli akademickich - Teaching Technology Learning Center (TTLC).
610 2 9 %a Uniwersytet Gdański
648 9 %a 2001-
650 9 %a Jakość kształcenia
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Szkoły wyższe
651 9 %a Gdańsk (woj. pomorskie) %x szkolnictwo wyższe %y 21 w.
651 9 %a Polska
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Nauka i badania
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo LIBRON. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600701859 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65148-20-9

Zawiera artykuły dotyczące: realizacji celów strategii Unii Europejskiej "Europa 2020", międzynarodowych projektów badawczych, cyfrowej przestrzeni informacyjnej Biblioteki UG, edukacji opartej na uznawaniu kompetencji jako narzędzia wdrażania idei uczenia się przez całe życia (USA case study), e-learningu, zajęć informatycznych realizowanych na odległość, zastosowania technik deliberatywnych w dydaktyce akademickiej i praktyce społecznej, nauczania przedmiotów przyrodniczych i biomedycznych opartego na pracy w zespołach, aktywizacji studentów podczas zajęć (low-threshold strategies), efektywnego wykorzystania case studies w nauczaniu przedsiębiorczości, mindmappingu, rozwoju dydaktycznego nauczycieli akademickich - Teaching Technology Learning Center (TTLC).

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 176925
Sygnatura:
W 176925 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz