%a Uniwersytet jutra / %c pod redakcją Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej.
260
#
%a Kraków : %b LIBRON-Filip Lohner, %c cop. 2015.
300
%a 228, [1] s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 23 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr.
520
8
%a Zawiera artykuły dotyczące: realizacji celów strategii Unii Europejskiej "Europa 2020", międzynarodowych projektów badawczych, cyfrowej przestrzeni informacyjnej Biblioteki UG, edukacji opartej na uznawaniu kompetencji jako narzędzia wdrażania idei uczenia się przez całe życia (USA <i>case study</i>), e-learningu, zajęć informatycznych realizowanych na odległość, zastosowania technik deliberatywnych w dydaktyce akademickiej i praktyce społecznej, nauczania przedmiotów przyrodniczych i biomedycznych opartego na pracy w zespołach, aktywizacji studentów podczas zajęć (<i>low-threshold strategies</i>), efektywnego wykorzystania <i>case studies</i> w nauczaniu przedsiębiorczości, mindmappingu, rozwoju dydaktycznego nauczycieli akademickich - Teaching Technology Learning Center (TTLC).
610
2
9
%a Uniwersytet Gdański
648
9
%a 2001-
650
9
%a Jakość kształcenia
650
9
%a Szkolnictwo wyższe
650
9
%a Efektywność nauczania
650
9
%a Szkoły wyższe
651
9
%a Gdańsk (woj. pomorskie) %x szkolnictwo wyższe %y 21 w.
651
9
%a Polska
658
%a Zarządzanie i marketing
658
%a Nauka i badania
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Wydawnictwo LIBRON. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600701859 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-65148-20-9
Zawiera artykuły dotyczące: realizacji celów strategii Unii Europejskiej "Europa 2020", międzynarodowych projektów badawczych, cyfrowej przestrzeni informacyjnej Biblioteki UG, edukacji opartej na uznawaniu kompetencji jako narzędzia wdrażania idei uczenia się przez całe życia (USA case study), e-learningu, zajęć informatycznych realizowanych na odległość, zastosowania technik deliberatywnych w dydaktyce akademickiej i praktyce społecznej, nauczania przedmiotów przyrodniczych i biomedycznych opartego na pracy w zespołach, aktywizacji studentów podczas zajęć (low-threshold strategies), efektywnego wykorzystania case studies w nauczaniu przedsiębiorczości, mindmappingu, rozwoju dydaktycznego nauczycieli akademickich - Teaching Technology Learning Center (TTLC).
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.