Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kto czyta - rozumie

Autorzy:
Molicka, Maria (psycholog)
Tytuł pełny:
Kto czyta - rozumie / Maria Molicka
Szukaj w:
Psychologia w Szkole. - 2015, nr 3, s. 5-11
Temat:
Psychologia dziecka
Rozwój psychofizyczny dziecka
Czytanie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01150caa#a2200217#i#4500
001 3222600707968
003 OLSZT 005
005 20240125114125.7
008 150915s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Molicka, Maria %c (psycholog).
245 1 0 %a Kto czyta - rozumie / %c Maria Molicka.
380 %a Artykuły
520 8 %a Czytane historie wpływają intensywnie na emocje małego odbiorcy, kształtują jego empatię i zachowania prospołeczne. Sprzyjają poznawaniu oraz rozumieniu otaczającego świata.
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Czytanie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Psychologia w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400294607 %g 2015, nr 3, s. 5-11 %x 1731-936X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600707968 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Czytane historie wpływają intensywnie na emocje małego odbiorcy, kształtują jego empatię i zachowania prospołeczne. Sprzyjają poznawaniu oraz rozumieniu otaczającego świata.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz