Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dylematy i problemy edukacji do i w starości

Autorzy:
Kuchcińska, Maria (pedagog)
Tytuł pełny:
Dylematy i problemy edukacji do i w starości / Maria Kuchcińska
Rok wydania:
2008
Szukaj w:
Edukacja do i w starości, s. 157-180
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Geragogika
Osoby w wieku starszym
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01884caa#a2200265#i#4500
001 3222600710157
003 OLSZT 005
005 20240125114126.2
008 150925s2008####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kuchcińska, Maria %c (pedagog).
245 1 0 %a Dylematy i problemy edukacji <i>do</i> i <i>w</i> starości / %c Maria Kuchcińska.
260 # %c 2008.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Założenia dotyczące edukacji i wynikające z nich dylematy i problemy<br>- Założenia dotyczące przebiegu rozwoju oraz wynikające z nich problemy i dylematy<br>- Założenia dotyczące modelu adaptacji nowych informacji i wynikające z nich problemy dla edukacji<br>- Założenia dotyczące legitymizacji etapowych celów edukacji w imię starości<br>- Założenia dotyczące specyfiki sytuacji trudnych w starości<br>- Problemy związane z socjalizacyjną i emancypacyjną misją <i>do</i> i <i>w</i> starości<br>- Problemy diagnozowania potrzeb edukacyjnych wynikające dla edukacji w starości ze społeczno-historycznego kontekstu rozwoju seniorów - roczniki 1926-31, 1945-1946
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Geragogika
650 9 %a Osoby w wieku starszym
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja do i w starości, %g s. 157-180 %w xx001289065 %w (NUKAT)vtls001289065 %z ISBN 9788389914217
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710157 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Założenia dotyczące edukacji i wynikające z nich dylematy i problemy
- Założenia dotyczące przebiegu rozwoju oraz wynikające z nich problemy i dylematy
- Założenia dotyczące modelu adaptacji nowych informacji i wynikające z nich problemy dla edukacji
- Założenia dotyczące legitymizacji etapowych celów edukacji w imię starości
- Założenia dotyczące specyfiki sytuacji trudnych w starości
- Problemy związane z socjalizacyjną i emancypacyjną misją do i w starości
- Problemy diagnozowania potrzeb edukacyjnych wynikające dla edukacji w starości ze społeczno-historycznego kontekstu rozwoju seniorów - roczniki 1926-31, 1945-1946

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz