Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko w dialogu z tekstem literackim

LDR 02343cam#a2200433#i#4500
001 3222600710720
003 OLSZT 005
005 20240608200942.4
008 151007s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a xx003517931
035 %a (NUKAT)vtls003517931
040 %a GD 101/BS %c GD 101/BS %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Świerczyńska-Jelonek, Danuta.
245 1 0 %a Dziecko w dialogu z tekstem literackim / %c Danuta Świerczyńska-Jelonek, Grażyna Walczewska-Klimczak.
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c cop. 2015.
300 %a 86, [1] s. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr. s. 81-83.
520 8 %a Poradnik przedstawia jedną ze ścieżek wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej: <b>pracę z tekstem literackim</b>. Autorzy polecają 50 książek dla dzieci wartych edukacyjnego dialogu i podpowiadają sposoby ożywienia zajęć z książką (metoda dialogowa). Proponują dwa rodzaje działań: krótkie formy urozmaicające codzienne kontakty uczniów z tekstem literackim oraz dłuższe spotkania z książką zaplanowane w formie scenariuszy i projektów.
600 1 9 %a Chmielewska, Iwona %d (1960- ). %t Pamiętnik Blumki
600 1 9 %a Papuzińska, Joanna %d (1939- ). %t Asiunia
600 1 9 %a Maleszka, Andrzej %d (1955- ). %t Magiczne drzewo - Czerwone krzesło
600 1 9 %a Bardijewska, Liliana %d (1955- ). %t Moje - nie moje
650 9 %a Literatura dla dzieci
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Walczewska-Klimczak, Grażyna.
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710720 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Poradnik przedstawia jedną ze ścieżek wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej: pracę z tekstem literackim. Autorzy polecają 50 książek dla dzieci wartych edukacyjnego dialogu i podpowiadają sposoby ożywienia zajęć z książką (metoda dialogowa). Proponują dwa rodzaje działań: krótkie formy urozmaicające codzienne kontakty uczniów z tekstem literackim oraz dłuższe spotkania z książką zaplanowane w formie scenariuszy i projektów.

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 177028
Sygnatura:
P 371.41/46 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz