Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci matematycznie uzdolnione : wyniki badań, interpretacje, wnioski

propozycja biblioteki
LDR 02605caa#a2200397#i#4500
001 3222600710859
003 OLSZT 005
005 20240125114127.7
008 151009s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ).
245 1 0 %a Dzieci matematycznie uzdolnione : %b wyniki badań, interpretacje, wnioski / %c Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Cechy umysłu dzieci matematycznie uzdolnionych<br>- O konstruowaniu narzędzi do rozpoznawania uzdolnień matematycznych u dzieci<br>- Dzieci o zróżnicowanych kompetencjach i dzieci matematycznie uzdolnione<br>- Dzieci wybitnie uzdolnione matematycznie<br>- Dlaczego już po kilku miesiącach nauki w klasie I znacząco mniej dzieci manifestuje swoje uzdolnienia matematyczne<br>- Co nauczyciele sądzą o uzdolnionych matematycznie dzieciach i dlaczego mylą się w ocenie ich możliwości umysłowych<br>- Okresy krytyczne w rozwijaniu uzdolnień matematycznych<br>- Czy dorosły nieposiadający matematycznego wykształcenia może skutecznie rozwijać uzdolnienia matematyczne dzieci?<br>- Argumenty przemawiające za tym, aby rozpoznawać uzdolnienia matematyczne już u starszych przedszkolaków<br>- Krótka charakterystyka nauczycielskiej diagnozy rozpoznawania uzdolnień matematycznych u starszych przedszkolaków
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Matematyczna edukacja wczesnoszkolna, %g s. 171-195 %w xx003414731 %w (NUKAT)vtls003414731 %z ISBN 9788371733093
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710859 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Cechy umysłu dzieci matematycznie uzdolnionych
- O konstruowaniu narzędzi do rozpoznawania uzdolnień matematycznych u dzieci
- Dzieci o zróżnicowanych kompetencjach i dzieci matematycznie uzdolnione
- Dzieci wybitnie uzdolnione matematycznie
- Dlaczego już po kilku miesiącach nauki w klasie I znacząco mniej dzieci manifestuje swoje uzdolnienia matematyczne
- Co nauczyciele sądzą o uzdolnionych matematycznie dzieciach i dlaczego mylą się w ocenie ich możliwości umysłowych
- Okresy krytyczne w rozwijaniu uzdolnień matematycznych
- Czy dorosły nieposiadający matematycznego wykształcenia może skutecznie rozwijać uzdolnienia matematyczne dzieci?
- Argumenty przemawiające za tym, aby rozpoznawać uzdolnienia matematyczne już u starszych przedszkolaków
- Krótka charakterystyka nauczycielskiej diagnozy rozpoznawania uzdolnień matematycznych u starszych przedszkolaków

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz