Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewaluacja bez tajemnic : wymaganie 11 : szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu, egzaminu (...) oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych

Autorzy:
Pecyna, Maria
Tytuł pełny:
Ewaluacja bez tajemnic : wymaganie 11 : szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu, egzaminu (...) oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych / Maria Pecyna
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2015, styczeń, s. 4-7
Temat:
Egzaminy szkolne
Efektywność nauczania
Metody badawcze
Nadzór pedagogiczny
Polska
Ewaluacja w oświacie
Edukacja i pedagogika
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01456caa#a2200265#i#4500
001 3222600714620
003 OLSZT 005
005 20240402200055.3
008 151107s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pecyna, Maria.
245 1 0 %a Ewaluacja bez tajemnic : %b wymaganie 11 : szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu, egzaminu (...) oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych / %c Maria Pecyna.
380 %a Artykuły
520 8 %a Istota wymagania. Wyniki egzaminów zewnętrznych i wyniki innych badań. Przedmiot i cel ewaluacji. Odbiorcy ewaluacji. Pytania kluczowe. Kryteria ewaluacji . Dobór metody i próby badawczej.
650 9 %a Egzaminy szkolne
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Nadzór pedagogiczny
651 9 %a Polska
653 # # %a Ewaluacja w oświacie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2015, styczeń, s. 4-7 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714620 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Istota wymagania. Wyniki egzaminów zewnętrznych i wyniki innych badań. Przedmiot i cel ewaluacji. Odbiorcy ewaluacji. Pytania kluczowe. Kryteria ewaluacji . Dobór metody i próby badawczej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz