Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak postępować z uczniem, który kłamie

Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Tytuł pełny:
Jak postępować z uczniem, który kłamie / Małgorzata Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2015, styczeń, s. 21-24
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Kłamstwo
Uczniowie
Wychowanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01147caa#a2200241#i#4500
001 3222600714624
003 OLSZT 005
005 20240125114129.7
008 151107s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Jak postępować z uczniem, który kłamie / %c Małgorzata Łoskot.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Jakie są motywy kłamania. 10 najczęstszych motywów kłamania dzieci i młodzieży. Kiedy uczniowie kłamią. Rodzaje strachu powodujące kłamstwa. Jak reagować na kłamstwa uczniów.
650 9 %a Kłamstwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2015, styczeń, s. 21-24 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714624 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Jakie są motywy kłamania. 10 najczęstszych motywów kłamania dzieci i młodzieży. Kiedy uczniowie kłamią. Rodzaje strachu powodujące kłamstwa. Jak reagować na kłamstwa uczniów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz