Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym dzieci niesłyszących

Autorzy:
Muzyka-Furtak, Ewa
Tytuł pełny:
O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym dzieci niesłyszących / Ewa Muzyka
Rok wydania:
2010
Szukaj w:
Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, s. 105-118
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Język polski
Nauczanie
Młodzież głucha
Dziecko głuche
Język dziecka
Język
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01706caa#a2200313#i#4500
001 3222600714667
003 OLSZT 005
005 20240125114129.1
008 151106s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Muzyka-Furtak, Ewa.
245 1 0 %a O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym dzieci niesłyszących / %c Ewa Muzyka.
260 # %c 2010.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Zawiera opis badań przeprowadzonych w 2003 i 2004 r. w dwóch 30-osobowych grupach niesłyszących uczniów gimnazjum. Problemy badawcze:<br>- w jaki sposób dzieci niesłyszące dekodują znaczenia konstrukcji słowotwórczych?<br>- w jaki sposób dzieci niesłyszące tworzą konstrukcje słowotwórcze?
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Młodzież głucha
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Język
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, %g s. 105-118 %w xx001609288 %w (NUKAT)vtls001609288 %z ISBN 9788389163622
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714667 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Zawiera opis badań przeprowadzonych w 2003 i 2004 r. w dwóch 30-osobowych grupach niesłyszących uczniów gimnazjum. Problemy badawcze:
- w jaki sposób dzieci niesłyszące dekodują znaczenia konstrukcji słowotwórczych?
- w jaki sposób dzieci niesłyszące tworzą konstrukcje słowotwórcze?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz