Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Procesy pamięciowe u osób z uszkodzeniem słuchu a nauczanie ich języka obcego

Autorzy:
Domagała-Zyśk, Ewa
Tytuł pełny:
Procesy pamięciowe u osób z uszkodzeniem słuchu a nauczanie ich języka obcego / Ewa Domagała-Zyśk
Rok wydania:
2010
Szukaj w:
Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, s. 119-130
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Pamięć
Języki - nauczanie
Dziecko głuche
Nauczanie
Młodzież głucha
Studenci z niepełnosprawnością
Język angielski
Szkoły wyższe
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01777caa#a2200349#i#4500
001 3222600714671
003 OLSZT 005
005 20240125114129.5
008 151106s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Domagała-Zyśk, Ewa.
245 1 0 %a Procesy pamięciowe u osób z uszkodzeniem słuchu a nauczanie ich języka obcego / %c Ewa Domagała-Zyśk.
260 # %c 2010.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Przegląd badań nad pamięcią krótkotrwałą i długotrwałą osób z uszkodzonym słuchem<br>- Specyficzne cechy pamięci osób z uszkodzonym słuchem a nauczanie języka obcego - analiza doświadczeń autorki zdobytych podczas prowadzenia lektoratu języka angielskiego dla studentów niesłyszących w KUL.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Języki %x nauczanie
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Młodzież głucha
650 9 %a Studenci z niepełnosprawnością
650 9 %a Język angielski
650 9 %a Szkoły wyższe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, %g s. 119-130 %w xx001609288 %w (NUKAT)vtls001609288 %z ISBN 9788389163622
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714671 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Przegląd badań nad pamięcią krótkotrwałą i długotrwałą osób z uszkodzonym słuchem
- Specyficzne cechy pamięci osób z uszkodzonym słuchem a nauczanie języka obcego - analiza doświadczeń autorki zdobytych podczas prowadzenia lektoratu języka angielskiego dla studentów niesłyszących w KUL.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz