Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudna klasa w procesie dydaktyczno-wychowawczym : wskazówki praktyczne

Autorzy:
Cieślińska, Justyna
Tytuł pełny:
Trudna klasa w procesie dydaktyczno-wychowawczym : wskazówki praktyczne / Justyna Cieślińska
Szukaj w:
Remedium. - 2015, nr 4, s. 1-3
Temat:
Klasa szkolna (socjologia)
Dyscyplina szkolna
Niepowodzenia szkolne - zapobieganie
Psychologia nauczania
Nauczyciele
Uczniowie
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01156caa#a2200253#i#4500
001 3222600717091
003 OLSZT 005
005 20240214200151.0
008 151127s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Cieślińska, Justyna.
245 1 0 %a Trudna klasa w procesie dydaktyczno-wychowawczym : %b wskazówki praktyczne / %c Justyna Cieślińska.
380 %a Artykuły
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Dyscyplina szkolna
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2015, nr 4, s. 1-3 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600717091 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz