Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pamiętnik i list w literaturze dla dzieci oraz ich implikacje edukacyjne w kl. IV

LDR 02100caa#a2200361#i#4500
001 3222600720152
003 OLSZT 005
005 20240125114132.9
008 151221s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Szefler, Elżbieta.
245 1 0 %a Pamiętnik i list w literaturze dla dzieci oraz ich implikacje edukacyjne w kl. IV / %c Elżbieta Szefler.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Dziennik, pamiętnik, list jako forma utworów dla dzieci. Ryjówka Florentyna i jej pamiętnik. Korespondencyjna aktywność Florki. Babcia na odległość. Przesłania zawarte w literackim pamiętniku i liście. Rozwijanie umiejętności społecznych i kształtowanie społecznych postaw podczas wchodzenia w interakcje z dorosłymi i rówieśnikami w toku procesów twórczych (redakcyjnych). Podejmowanie prób pisarskich przez uczniów - w interakcyjnym modelu pisania ukierunkowanym na rozwijanie samodzielności dziecka.
546 %a Streszcz. ang.
600 1 9 %a Jędrzejewska-Wróbel, Roksana %d (1969- ). %t Z pamiętnika ryjówki
600 1 9 %a Jędrzejewska-Wróbel, Roksana %d (1969- ). %t Listy do Józefiny
600 1 9 %a Jędrzejewska-Wróbel, Roksana %d (1969- ). %t Listy do babci
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Sztuka pisania
655 9 %a Opowiadanie dziecięce polskie %x historia %y 21 w.
655 9 %a Listy %x historia
655 9 %a Pamiętniki %x historia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole IV-VI. - %w (OLSZT 005)3222400294595 %g 2015/2016, nr 1, s. 7-45 %x 1642-8749
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600720152 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dziennik, pamiętnik, list jako forma utworów dla dzieci. Ryjówka Florentyna i jej pamiętnik. Korespondencyjna aktywność Florki. Babcia na odległość. Przesłania zawarte w literackim pamiętniku i liście. Rozwijanie umiejętności społecznych i kształtowanie społecznych postaw podczas wchodzenia w interakcje z dorosłymi i rówieśnikami w toku procesów twórczych (redakcyjnych). Podejmowanie prób pisarskich przez uczniów - w interakcyjnym modelu pisania ukierunkowanym na rozwijanie samodzielności dziecka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz