Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partnerstwo między szkołą a uniwersytetem : peer tutoring

Autorzy:
Gajda, Kinga Anna (1979- )
Tytuł pełny:
Partnerstwo między szkołą a uniwersytetem : peer tutoring / Kinga Anna Gajda
Szukaj w:
Język Polski w Szkole IV-VI. - 2015/2016, nr 2, s. 44-54
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Mentoring
Nauczanie - metody
Szkolnictwo wyższe
Szkolnictwo
Metody badawcze
Współdziałanie
Doskonalenie zawodowe
Nauczyciele
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01815caa#a2200325#i#4500
001 3222600720262
003 OLSZT 005
005 20240215200051.2
008 151221s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Gajda, Kinga Anna %d (1979- ).
245 1 0 %a Partnerstwo między szkołą a uniwersytetem : %b peer tutoring / %c Kinga Anna Gajda.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Peer tutoring jako partnerstwo szkoły i uniwersytetu - w relacjach informacyjnej, wspierającej i bliskiej współpracy. Możliwości projektów parnerskich w kształceniu i wychowaniu zarówno uczniów, jak i studentów, w rozwijaniu kompetencji nauczycieli, prowadzeniu działalności badawczej, wymianie między elementami teoretycznymi i praktyką.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczyciele
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole IV-VI. - %w (OLSZT 005)3222400294595 %g 2015/2016, nr 2, s. 44-54 %x 1642-8749
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600720262 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Peer tutoring jako partnerstwo szkoły i uniwersytetu - w relacjach informacyjnej, wspierającej i bliskiej współpracy. Możliwości projektów parnerskich w kształceniu i wychowaniu zarówno uczniów, jak i studentów, w rozwijaniu kompetencji nauczycieli, prowadzeniu działalności badawczej, wymianie między elementami teoretycznymi i praktyką.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz