Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomoc psychologiczna jako metoda wspomagająca rozwój dziecka w późnym dzieciństwie

Autorzy:
Piątek, Monika
Tytuł pełny:
Pomoc psychologiczna jako metoda wspomagająca rozwój dziecka w późnym dzieciństwie / Monika Piątek
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Pedagogika opiekuńcza, s. 219-237
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Uczniowie szkół podstawowych
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01658caa#a2200289#i#4500
001 3222700721854
003 OLSZT 005
005 20240125114133.8
008 160105s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Piątek, Monika.
245 1 0 %a Pomoc psychologiczna jako metoda wspomagająca rozwój dziecka w późnym dzieciństwie / %c Monika Piątek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule analizowane są takie aspekty wspomagania psychologicznego zmian rozwojowych (dzieci w wieku 7-12 lat) jak: cel rozwoju i promowanie jego pozytywnych wymiarów, czynniki wpływające na rozwój w późnym dzieciństwie, obszary funkcjonowania dziecka wspomagane narzędziami psychologicznymi, korzyści rozwojowe dla ucznia wynikające ze współpracy z psychologiem oraz warunki i bariery skutecznej pomocy psychologicznej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika opiekuńcza, %g s. 219-237 %w xx003279053 %w (NUKAT)vtls003279053 %z ISBN 9788389639486
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700721854 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule analizowane są takie aspekty wspomagania psychologicznego zmian rozwojowych (dzieci w wieku 7-12 lat) jak: cel rozwoju i promowanie jego pozytywnych wymiarów, czynniki wpływające na rozwój w późnym dzieciństwie, obszary funkcjonowania dziecka wspomagane narzędziami psychologicznymi, korzyści rozwojowe dla ucznia wynikające ze współpracy z psychologiem oraz warunki i bariery skutecznej pomocy psychologicznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz