Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum

Authors:
Kozera-Mikuła, Patrycja
Full title:
Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum / Patrycja Kozera-Mikuła
Publication Year:
2014
Search in:
Pedagogika opiekuńcza, s. 258-273
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Systemowa terapia rodzin
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Psycholodzy szkolni - praca
Uczniowie - psychoterapia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01649caa#a2200265#i#4500
001 3222700721872
003 OLSZT 005
005 20240125114133.6
008 160105s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kozera-Mikuła, Patrycja.
245 1 0 %a Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum / %c Patrycja Kozera-Mikuła.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Założenia podejścia systemowego w psychoterapii oraz charakterystyka podejścia komunikacyjnego, strategicznego i strukturalnego, zasady pracy w ramach mediolańskiej szkoły terapii rodzin<br>- Zjawisko delegowania dziecka jako pacjenta przez zaburznony system rodzinny czy szkolny i jego konsekwencje psychologiczne<br>- Specyfika pracy terapeutycznej z rodziną na terenie poradni psychologiczno-pedagogicznej i gabinetu psychologa szkolnego - opis przypadku<br>- Zalety podejścia systemowego
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Systemowa terapia rodzin
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Psycholodzy szkolni %x praca
650 9 %a Uczniowie %x psychoterapia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika opiekuńcza, %g s. 258-273 %w xx003279053 %w (NUKAT)vtls003279053 %z ISBN 9788389639486
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700721872 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Założenia podejścia systemowego w psychoterapii oraz charakterystyka podejścia komunikacyjnego, strategicznego i strukturalnego, zasady pracy w ramach mediolańskiej szkoły terapii rodzin
- Zjawisko delegowania dziecka jako pacjenta przez zaburznony system rodzinny czy szkolny i jego konsekwencje psychologiczne
- Specyfika pracy terapeutycznej z rodziną na terenie poradni psychologiczno-pedagogicznej i gabinetu psychologa szkolnego - opis przypadku
- Zalety podejścia systemowego

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form