Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kolizja czy symbioza? : o konsekwencjach różnic w strategiach rozwiązywania problemów u nastolatków i ich nauczycieli

Autorzy:
Kaczmarzyk, Marek (1968- )
Tytuł pełny:
Kolizja czy symbioza? : o konsekwencjach różnic w strategiach rozwiązywania problemów u nastolatków i ich nauczycieli / Marek Kaczmarzyk
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 225-233
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Psychologia nauczania
Nauczyciele
Uczniowie
Fizjologia człowieka
Mózg
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01541caa#a2200289#i#4500
001 3222700723405
003 OLSZT 005
005 20240125114135.2
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kaczmarzyk, Marek %d (1968- ).
245 1 0 %a Kolizja czy symbioza? : %b o konsekwencjach różnic w strategiach rozwiązywania problemów u nastolatków i ich nauczycieli / %c Marek Kaczmarzyk.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł ma na celu zwrócenie uwagi na kluczowe w procesie nauczania i wychowania różnice w funkcjonowaniu mózgów ucznia i jego nauczyciela/wychowawcy, które powinny być uwzględnione w czasie organizowania procesów edukacyjnych, jeśli mają one sprzyjać uczeniu się.
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Fizjologia człowieka
650 9 %a Mózg
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 225-233 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723405 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł ma na celu zwrócenie uwagi na kluczowe w procesie nauczania i wychowania różnice w funkcjonowaniu mózgów ucznia i jego nauczyciela/wychowawcy, które powinny być uwzględnione w czasie organizowania procesów edukacyjnych, jeśli mają one sprzyjać uczeniu się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz