Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rodzice partnerami szkoły : raport po ewaluacji w praktyce szkolnej

library suggestion
LDR 01760caa#a2200373#i#4500
001 3222700723557
003 OLSZT 005
005 20240222200109.8
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Szcześniak, Jolanta.
245 1 0 %a Rodzice partnerami szkoły : %b raport po ewaluacji w praktyce szkolnej / %c Jolanta Szcześniak.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł jest próbą pokazania praktycznego sposobu wykorzystania informacji pozyskanej w trakcie ewaluacji zewnętrznej. Przedstawia działania podjęte przez radę pedagogiczną mające na celu poprawę poziomu współpracy z rodzicami.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rada rodziców %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Kształcenie rodziców %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Wywiadówka
650 9 %a Współdziałanie %x szkolnictwo %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nadzór pedagogiczny %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
651 9 %a Polska
653 1 0 %a Ewaluacja w oświacie
653 # 0 %a E-dziennik szkolny
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 443-450 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723557 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł jest próbą pokazania praktycznego sposobu wykorzystania informacji pozyskanej w trakcie ewaluacji zewnętrznej. Przedstawia działania podjęte przez radę pedagogiczną mające na celu poprawę poziomu współpracy z rodzicami.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form