Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie dwuczynnikowego modelu motywowania nauczycieli do innowacyjności jako narzędzia wspomagającego zarządzanie szkołą i służącego jej rozwojowi

Autorzy:
Czarnecka, Sławomira
Tytuł pełny:
Wykorzystanie dwuczynnikowego modelu motywowania nauczycieli do innowacyjności jako narzędzia wspomagającego zarządzanie szkołą i służącego jej rozwojowi / Sławomira Czarnecka
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 511-520
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Mentoring
Nauczyciele
Produktywność pracy
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Motywacja pracy
Dyrektorzy szkół
Praca
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01766caa#a2200337#i#4500
001 3222700723569
003 OLSZT 005
005 20240605200047.4
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Czarnecka, Sławomira.
245 1 0 %a Wykorzystanie <i>dwuczynnikowego modelu motywowania nauczycieli do innowacyjności</i> jako narzędzia wspomagającego zarządzanie szkołą i służącego jej rozwojowi / %c Sławomira Czarnecka.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Opis modelu zakładającego indywidualną pracę z nauczycielem przebiegającą dwutorowo: z jednej strony z pomocą dyrektora - coacha, z drugiej z pomocą mentora - doradcy metodycznego.
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Produktywność pracy
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Motywacja pracy
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Praca
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 511-520 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723569 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Opis modelu zakładającego indywidualną pracę z nauczycielem przebiegającą dwutorowo: z jednej strony z pomocą dyrektora - coacha, z drugiej z pomocą mentora - doradcy metodycznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz